تور ارزان ایتالیا: مانع بزرگ برای انتقال مهدی طارمی به میلان

به گزارش زنگ قلاب بافی، رسانه های پرتغال و ایتالیا از هفته گذشته در اخباری متعدد از علاقه مندی باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو خبر دادند.

تور ارزان ایتالیا: مانع بزرگ برای انتقال مهدی طارمی به میلان

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در جدیدترین اخبار در این زمینه نشریه توتو مرکاتو ایتالیا از مانع بزرگ برای انتقال ستاره ایرانی به روسونری اطلاع داد. گزارش ها حاکی از آن است باشگاه میلان تماسی با همتای پرتغالی اش برای جذب طارمی گرفته، ولی مشکل اصلی در محقق شدن این انتقال مبلغ فروش طارمی است.

طارمی در سال 2020 با مبلغ 5 میلیون یورو از ریوآوه به پورتو منتقل شد و با درخشش در این دو فصل گذشته ارزش خود را به 20 میلیون یورو رسانده است.

به همین دلیل مسئولان باشگاه پورتو قصد ندارد طارمی را به کمتر از 20 میلیون یورو بفروشند و این مشکل اصلی برای روسونری به شمار می آید، چون سران باشگاه میلان این مبلغ را برای طارمی زیاد می دانند.

طارمی در فصل جاری برای پورتو 14 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است. او در 26 بازی در 26 گل برای پورتو موثر بوده و از این حیث برترین بازیکن لیگ پرتغال به شمار می آید.

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1507

به "تور ارزان ایتالیا: مانع بزرگ برای انتقال مهدی طارمی به میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: مانع بزرگ برای انتقال مهدی طارمی به میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید