چگونه آخرین بازدید را در اینستاگرام پنهان کنیم؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، ویژگی پنهان کردن آخرین بازدید در اینستاگرام یاری می نماید بدون نگرانی از اینکه کسی متوجه زمان آنلاین شدنتان باشد در این برنامه فعالیت کنید.

چگونه آخرین بازدید را در اینستاگرام پنهان کنیم؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از mekan0؛ با تبدیل شدن دنیا به دنیای دیجیتال، رسانه های اجتماعی برای ما به ابزار مهمی تبدیل شده اند که گاهی اوقات ترجیح می دهیم زمان زیادی را در آن ها بگذرانیم.

اغلب اوقات ما از این رسانه ها برای به اشتراک گذاشتن اتفاقات زندگیمان، آگاه شدن از آخرین اخبار و کسب اطلاعات تازه استفاده می کنیم و با افرادی که علایق مشابهی دارند تعامل می کنیم.

یکی از آزاردهنده ترین ویژگی هایی که اپلیکیشن های رسانه های اجتماعی ایجاد می نمایند، بروزرسانی هایی است که شرایط آخرید بازدید و فعالیت را نشان می دهند. می توان گفت که اینستاگرام نیز یکی از این برنامه هاست.

این ویژگی نه تنها به افراد دیگر اجازه می دهد تا از آخرین باری که از حساب خود استفاده نموده اید با خبر شوند بلکه اهرم فشاری می گردد تا شما فورا پاسخ آن ها را بدهید.

این ویژگی با دوره های زمانی یک ساله، هفته ای، روزانه و ساعتی یا حتی دقیقه ای به زمان آخرین حضور شما در برنامه اشاره می نمایند. با این حال ویژگی پنهان کردن اخرین بازدید در این اپلیکیشن ها نیز فراهم شده است. برای این کار باید به مراحل زیر عمل کنید.

اینستاگرام را باز کنید و به صفحه اصلی پروفایل خود بروید.

روی نماد سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

تنظیمات را از پنجره انتخاب کنید.

بعد، Privacy را انتخاب کنید، و در این زمان گزینه دیگری برای شما فعال می گردد.

روی Activity Status که در چهارمین گزینه قرار گرفته است کلیک کنید.

به طور پیش فرض، نمایش شرایط فعالیت شما در این برنامه فعال خواهد بود.

دکمه به سمت راست تکان دهید تا شرایط فعالیت اخیر غیرفعال گردد.

اینستاگرام شما اکنون یک قدم به امنیت و حفظ حریم خصوصی نزدیکتر شده است. ذکر این نکته لازم است که پس از غیرفعال کردن این ویژگی، نمی توانید شرایط فعالیت اخیر سایر کاربران را نیز مشاهده کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1460

به "چگونه آخرین بازدید را در اینستاگرام پنهان کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه آخرین بازدید را در اینستاگرام پنهان کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید