کرونا، ورود کشتی بیمارستانی ارتش آمریکا به نیویورکِ بحران زده

به گزارش زنگ قلاب بافی، یک فروند کشتی بیمارستانی نیروی دریایی آمریکا برای کاستن از فشار بر بیمارستان های ایالت بحران زده نیویورک که با خیل عظیمی از بیماران مبتلا به کرونا روبرو هستند، در بندر نیویورک پهلو گرفت.

کرونا، ورود کشتی بیمارستانی ارتش آمریکا به نیویورکِ بحران زده

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری یورونیوز، کشتی بیمارستانی یو اس ان اس کامفورت که روز شنبه از پایگاه دریایی نورفولک ویرجینیا به منظور کاستن از فشار بر بیمارستان های ایالت بحران زده نیویورک به سمت بندر نیویورک حرکت نموده بود، ظهر امروز دوشنبه به وقت محلی وارد بندر نیویورک شد.

نیروی دریایی آمریکا طی بیانیه ای ضمن اعلام خبر پهلو دریافت کشتی بیمارستانی یو اس ان اس کامفورت در بندر نیویورک تأکید کرد که این کشتی بیمارستانی در خدمت بیماران مبتلا به کرونا نخواهد بود و قرار است طیف گسترده ای از خدمات پزشکی از جمله انواع جراحی های عمومی و مراقبت های ویژه را به سایر بیماران ارائه دهد تا بیمارستان های نیویورک بتوانند روی درمان بیماران مبتلا به کرونا تمرکز بیشتری داشته باشند.

ایالت نیویورک با حدود 66 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا به تنهایی 45 درصد از کل مبتلایان به این ویروس در آمریکا را در خود جای داده است و بیمارستان های این ایالت به دلیل شمار زیاد بیماران مبتلا به کرونا فشار کم سابقه ای را تحمل می نمایند، به طوری که اندرو کوئومو فرماندار این ایالت بارها از دولت فدرال درخواست یاری نموده است.

دولت فدرال آمریکا هفته گذشته 4 هزار دستگاه تنفس مصنوعی به ایالت نیویورک اعزام کرد، این در حالی است که بر اساس برآوردها، این ایالت در دوره پیک (قله) بیماری به 30 هزار دستگاه تنفس مصنوعی دیگر نیاز خواهد داشت.

تا به امروز حدود 1128 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایالت نیویورک جان خود را از دست داده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 310

به "کرونا، ورود کشتی بیمارستانی ارتش آمریکا به نیویورکِ بحران زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، ورود کشتی بیمارستانی ارتش آمریکا به نیویورکِ بحران زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید