یاری های خیرین برای مدرسه سازی در البرز سه برابر شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: مقدار یاری های خیرین برای امر مقدس مدرسه سازی دراین استان نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش پیدا نموده است.

یاری های خیرین برای مدرسه سازی در البرز سه برابر شد

به گزارش خبرنگار از ، محمد رضا اسپرورین، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: 67 میلیارد تومان حجم یاری های مردمی در سال 99 بود که از ابتدای سال تا کنون این رقم به 210 میلیارد تومان رسیده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اضافه نمود : مجمع خیرین استان البرز سال گذشته پیروز به کسب رتبه اول تحقق تعهد مشارکت های خیری شد.

اسپرورین با اشاره به این که همزمان با شروع سال تحصیلی تازه مدرسه خیری زنده یاد حاج حسن کرمی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان درکرج افتتاح شد گفت: نگاه مشارکتی مردم در استان مهاجرپذیر البرز که با کمبود زیرساخت های آموزشی روبروست،نسبت به سال های قبل ارتقاء یافته است.

اسپرورین اضافه نمود: در اوایل سال تحصیلی تازه،خیرین مدرسه ساز 25 مدرسه به فضای آموزشی البرزاضافه می نمایند.

او گفت: خیرین مدرسه ساز تا دهه مبارکه فجر هم 41 پروژه آموزشی در دست اجرا دارند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در فرایند توسعه اجتماعی، مالی، سیاسی و فرهنگی جامعه بسیار مهم و مشخص نماینده است اضافه نمود: مدرسه بعنوان عنصر کلیدی نظام آموزشی، زمینه رشد فکری و اخلاقی جامعه را فراهم می نماید.

او گفت: ماهیت آموزش و پرورش زمانی است که معلم و دانش آموز در فضای مدرسه تعاملات خود را شکل می دهند و دانش آموز در همه ابعاد و موقعیت ها به رشد مورد نظر می رسد.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1229

به "یاری های خیرین برای مدرسه سازی در البرز سه برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های خیرین برای مدرسه سازی در البرز سه برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید