کنسرت ارکستر ملی ایران دوباره با علیرضا افتخاری

به گزارش زنگ قلاب بافی، ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان پس از اجرا در جشنواره موسیقی فجر دوباره همراه با علیرضا افتخاری در تالار وحدت تهران روی صحنه می رود.

کنسرت ارکستر ملی ایران دوباره با علیرضا افتخاری

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، بلیت فروشی اجرای دوم اسفند ماه ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان نیز از امروز شروع شده است. ارکستر ملی ایران که پیش از این در جشنواره موسیقی فجر با صدای علیرضا افتخاری دو اجرا را پشت سر گذاشته است.

اولین اجرای ارکستر ملی در دوره جدید فعالیتی خود در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با اجرای آثاری از حسین دهلوی و منتخبی از آلبوم های نیلوفرانه به آهنگسازی عباس خوشدل و شور عشق به آهنگسازی شهبازیان بود که در این اجراها علیرضا افتخاری به عنوان خواننده حضور داشت.

آلبوم شور عشق از جمله آثار ماندگار علیرضا افتخاری در عرصه خوانندگی است که سال ها پیش به آهنگسازی فریدون شهبازیان و شعر هوشنگ ابتهاج روانه بازار موسیقی شد. مجموعه آلبوم های نیلوفرانه نیز یکی از پرطرفدار ترین آثار علیرضا افتخاری است که سال های گذشته به آهنگسازی عباس خوشدل به علاقه مندان ارائه شد. ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و آواز علیرضا افتخاری دوشنبه دوم اسفند ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 702

به "کنسرت ارکستر ملی ایران دوباره با علیرضا افتخاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسرت ارکستر ملی ایران دوباره با علیرضا افتخاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید