آتش سوزی شدید در ساختمان 35 واحدی در تهران

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران: سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش سوزی گسترده در یک ساختمان 35 واحدی در شمال غرب تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 17:55 امروز (29 اسفند) یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، شهرک نفت، کوچه بیستم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش سوزی شدید در ساختمان 35 واحدی در تهران

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیمسخنگوی آتش نشانی و سازمان خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور پنج دقیقه ای آتش نشانان در محل حادثه، اضافه نمود: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه 35 واحدی بود، در طبقه همکف آن چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه پرشیا، یک دستگاه تیبا، یک دستگاه سراتو و یک دستگاه خودروی شاسی بلند وجود داشت که هر چهار دستگاه خودرو دچار آتش سوزی شده بود.

وی توضیح داد: دو دستگاه از این خودروها کاملاً سوخته و دو دستگاه دیگر نیز خساراتی دیده بودند همچنین دود زیادی طبقات بالایی را فراگرفته بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، با استفاده از دستگاه های تنفسی درحالیکه دود سیاه و غلیظ از این ساختمان خارج می شد، وارد طبقه پارکینگ شدند، گروه های دیگر نیز خود را به طبقات بالایی رسانده و مشغول جست وجو برای نجات ساکنان محبوش شده شدند.

سخنگوی آتش نشانی تهران اعلام کرد: آتش نشانان پیروز شدند 10 نفر از ساکنان این ساختمان را به سلامت از ساختمان خارج نمایند، تعدادی از این افراد به وسیله راه پله ها به خارج ساختمان راهنمایی شده و تعدادی دیگر را نیز با استفاده از نردبان دستی از محل خارج کردند حتی در این میان آتش نشانان مجبور شدند دستگاه تنفسی خود را به چند نفر از ساکنان محبوس شده داده و آنها را از ساختمان نمایند.

به گفته وی، خوشبختانه این حادثه تا به این لحظه مصدوم و تلفات جانی نداشته و نیروها مشغول ایمن سازی و مراحل پایانی لکه گیری حادثه هستند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1013

به "آتش سوزی شدید در ساختمان 35 واحدی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی شدید در ساختمان 35 واحدی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید