آذری جهرمی: 11 میلیون دانش آموز از شاد استفاده می کنند

به گزارش زنگ قلاب بافی، وزیر ارتباطات از ثبت نام بیش از 11 میلیون دانش آموز در سامانه شاد خبر داد.

آذری جهرمی: 11 میلیون دانش آموز از شاد استفاده می کنند

بازگشایی مدارس به صورت حضوری با اما و اگرهایی روبه رو بود و در نهایت اعلام شد مدارس می توانند هم به صورت حضوری و آنلاین ادامه یابند، آن هم در شرایطی که وزارت آموزش و پرورش برای آموزش آنلاین از ماه ها پیش اقدام به راه اندازی اپلیکیشن شاد (شبکه اجتماعی آموزش دانش آموزی) کرده و وزارت ارتباطات نیز خاطرنشان کرد استفاده دانش آموزش و معلمان کشور از شاد رایگان خواهد بود.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با انتشار آماری از سامانه شاد در اینستاگرام نوشت: این آخرین آماری است که در خصوص سامانه شاد، به من داده اند. خوشحالم که تلاش ها برای تحقق یک آموزش مجازی فراگیر به نتیجه می رسد. از وزیر آموزش و پرورش ممنونم. از تیم شاد نیز خواسته ام مسائل موجود را رفع کنند.

طبق آماری که آذری جهرمی منتشر کرده است، تعداد پیغام های ارسال شده در شاد، بیش از سه میلیارد و 908 میلیون است، بیشینه پهنای باند شاد به 294 گیگابیت برثانیه و تعداد فایل های ارسال شده در این سامانه بیش از 965 میلیون و 222 هزار است. همچنین تعداد کاربران این سامانه، شامل بیش از 670 هزار معلم، بیش از 11 میلیون دانش آموز و 105 هزار مدیر می شود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 692

به "آذری جهرمی: 11 میلیون دانش آموز از شاد استفاده می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری جهرمی: 11 میلیون دانش آموز از شاد استفاده می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید