آلمان و روسیه سیاسی کاری موضوع کرونا را غیرقابل قبول خواندند

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، وزرای خارجه روسیه و آلمان در ارتباط با تحولات منطقه ای و جهانی به صورت تلفنی رایزنی کردند.

آلمان و روسیه سیاسی کاری موضوع کرونا را غیرقابل قبول خواندند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

در این گفت وگو دو طرف ضمن تاکید بر همکاری های جهانی در مقابله با ویروس کرونا، از سیاسی کردن مبارزه با کرونا انتقاد کردند.

گفته شده وزرای خارجه روسیه و آلمان در مصاحبهی مشترک خود، سیاسی کردن موضوع مقابله با شیوع ویروس کرونا را غیر قابل قبول اعلام کردند.

همچنین موضوع مذاکرات صلح مرتبط با اوکراین در چارچوب توافق نرماندی از دیگر محورهای مصاحبهی سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و هایکوماس، وزیر خارجه آلمان بوده است و دو طرف بر اجرای کامل تعهدات توافق نرماندی تاکید کردند.

همکاری های سیاسی و بخش های مختلف این همکاری ها میان مسکو و برلین از دیگر موضوعات مورد بحث در مذاکره اخیر وزیران خارجه آلمان و روسیه بوده است.

اگرچه در این مصاحبه نامی از آمریکا برده نشده، اما به نظر می رسد که غیرقابل قبول عنوان کردن سیاسی کاری مقابله با کرونا از سوی وزرای خارجه روسیه و آلمان در واقع در واکنش به نقدها سیاسی اخیر مقامات آمریکایی از چین و سازمان بهداشت جهانی انجام شده است. به تازگی دولت ترامپ در اقدامی سیاسی و غیرمنتظره بودجه اقتصادی سازمان بهداشت جهانی را به دلیل آنچه جانبداری از چین خوانده، تعلیق نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 327

به "آلمان و روسیه سیاسی کاری موضوع کرونا را غیرقابل قبول خواندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان و روسیه سیاسی کاری موضوع کرونا را غیرقابل قبول خواندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید