آیا نباید شیرینی و شکلات خورد؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، خوردن شیرینی را در زندگی خود محدود نکنید، زیرا بدن به آن احتیاج دارد. مهمترین نکته این است که معلوم شود تعادل را رعایت می کنید.

آیا نباید شیرینی و شکلات خورد؟

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، به نقل از اسپوتنیک، النا سولوماتینا، متخصص تغذیه در روسیه گفت که چرا نباید از خوردن شیرینی و شکلات به طور کامل امتناع ورزید. بسیاری از افرادی که تلاش می کنند سبک زندگی سالمی داشته باشند معتقدند که لازم است شیرینی را از رژیم غذایی تا حد ممکن حذف شود اما این متخصص تغذیه می گوید، چنین رویکردی اشتباه است.

سولوماتینا ادامه داد: برای خوردن یک تکه کیک خود را سرزنش نکنید. شرایط مختلفی وجود دارد، اگر می خواهید کمی شیرینی نوش جان کنید آن را بخورید و به رژیم غذایی عادی خود برگردید. مهمترین نکته این است که معلوم شود تعادل را رعایت می کنید.

او بیان نمود که شیرینی ها فقط شکر دانه ریز، شیرینی و کیک نیستند؛ غذا هایی که در آخر هرم غذایی ما قرار دارند اغلب حاوی شکر هستند - از ماست های میوه ای تا سس چیلی؛ بنابراین ترک شیرینی به طور کامل غیرممکن است اما کاهش سهم آن در رژیم غذایی باعث ایجاد اتفاقات خوشایند در بدن می شود.

این متخصص اظهار کرد: شما باید برچسب غذا ها را بخوانید، محصولاتی که بیش از 22/5 گرم قند در هر 100 گرم دارند بسیار شیرین هستند. تولیدکنندگان نام های مختلفی برای قند روی بسته بندی ها دارند: مانند نشاسته هیدرولیز شده، ملاس، فروکتوز، مالتوز، پودر قند و غیره و شما اگر تصمیم گرفتید شیرینی را کنار بگذارید در طی یک هفته اول، اولین وعده های اصلی غذای خود را بخورید.

سولوماتینا گفت: حداقل در مرحله ابتدایی شیرینی جات را با رژیم غذایی لاغری ترکیب نکنید - نیازی نیست که دائماً گرسنه بمانید. بدن شرایط جدیدی برای خود پیدا می کند و بهتر است به آن ها عادت کنید و سپس کالری ها را کاهش دهید. در ابتدا شیرینی را کم کنید و سپس رژیم لاغری را اجرا کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 747

به "آیا نباید شیرینی و شکلات خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا نباید شیرینی و شکلات خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید