اتخاد تدابیر لازم برای ارتقای شرایط ایمنی در تأسیسات گردشگری اهواز

به گزارش زنگ قلاب بافی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز از اتخاذ تدابیر لازم به منظور تأمین و ارتقای شرایط ایمنی در تأسیسات گردشگری این شهرستان اطلاع داد.

اتخاد تدابیر لازم برای ارتقای شرایط ایمنی در تأسیسات گردشگری اهواز

برای سفر با مبلغ تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، تبار قریب روز شنبه پنجم مهرماه 99 اظهار کرد: در آستانه هفته گردشگری، نشست مشترک اعضای اتحادیه هتل داران و اتحادیه دفاتر مسافرتی استان با سرپرست معاونت گردشگری استان در محل اداره اهواز برگزار گردید.

او گفت: در این نشست، مسائل و جوانب مختلف فعالیت اصناف حوزه گردشگری اهواز با توجه به تأثیرات منفی همه گیری بیماری کرونا بر بخش های مختلف صنعت گردشگری از جمله تأسیسات اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی، مورد آنالیز نهاده شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی اهواز اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد پیگیری لازم برای برگزاری جلسه با دستگاه ها و نهادهای متولی به منظور برطرف بعضی از مسائل موجود انجام گردد و تدابیر لازم برای تأمین و ارتقای شرایط ایمنی در تأسیسات گردشگری اهواز درنظر گرفته گردد.

او اعلام کرد: استانداردسازی تأسیسات اقامتی و نیز توجه بیشتر به مقوله آموزش برای دست اندرکاران صنعت گردشگری از جمله موارد دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 640

به "اتخاد تدابیر لازم برای ارتقای شرایط ایمنی در تأسیسات گردشگری اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتخاد تدابیر لازم برای ارتقای شرایط ایمنی در تأسیسات گردشگری اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید