امکان رؤیت دستاورد دانشجویان فراهم شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، مدیرکل دفتر مرکزی ارتباط با صنعت خدمات فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت: در سامانه آپدیت شده کارآموزی امکان رؤیت دستاورد دانشجویان در این دوره امکان پذیر است.

امکان رؤیت دستاورد دانشجویان فراهم شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسنعلی ازگلی مدیرکل دفتر مرکزی ارتباط با صنعت خدمات فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت: در سامانه آپدیت شده کارآموزی امکان رؤیت دستاورد دانشجویان در این دوره امکان پذیر است و امکانات بیشتری را به این سامانه اضافه کرده ایم.

وی اضافه کرد: این سامانه قابلیتی را فراهم می نماید که دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، واحد های فزاینده کارآموز، پایش و مدیریت بهتری روی فرایند کارآموزی داشته باشند.

ازگلی گفت: نسخه جدید امکان گزارش گیری را برای مسئولان کارآموزی دانشگاه ها و مسئولان در واحد های پذیرنده فراهم می نماید و دانشجویان و دانشگاه ها می توانند تمام صنایع استان خود را در این سامانه ببینند و در خواست پذیرش و وقت گیری نمایند تا در آن صنعت مشغول شوند.

وی اضافه کرد: در این سامانه امکان گزارش گیری کارآموزی یا رساله کارآموز وجود دارد که قابل آپلود است؛ همچنین در این سامانه آپدیت شده کیفیت دوره کارآموزی و دانشجو و در نهایت دستاورد های این دوره قابل رؤیت است.

ازگلی با بیان اینکه در این سامانه 3 کارتابل داریم، گفت: کارتابل ها مختص دانشجو، دانشگاه و صنایع یا واحد های پذیرنده هستند.

وی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا و آپدیت شدن نسخه جدید، 5100 درخواست جایابی از دانشجو های سراسر کشور داشتیم و بیش از 2 هزار دانشگاه و مرکز آموزش عالی کارتابل فعال دارند.

مدیرکل دفتر مرکزی ارتباط با صنعت خدمات فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت: بیش از 20 هزار صنعت کوچک، عظیم و متوسط نیز در سامانه فعال هستند که در این مدت بیش از 25 هزار ثبت درخواست پذیرش کارآموز جدید هم در سامانه داشتیم.

وی گفت: با بیشتر دانشگاه های کشور در حال نوشتن تفاهم نامه هستیم تا بتوانند دانشجویان همان دانشگاه دوره های کارآموزی خود را به واسطه این سامانه ثبت نمایند و انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 408

به "امکان رؤیت دستاورد دانشجویان فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان رؤیت دستاورد دانشجویان فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید