انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کرج در کشور برتر شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران/البرز رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کرج از برگزیده شدن انجمن کتابخانه های عمومی کرج به عنوان انجمن برتر در کشور خبر داد.

انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کرج در کشور برتر شد

حسین ذکریاپور در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: در همایش سالانه تقدیر از کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی کشور ارزیابی سالانه انجمن ها صورت می گیرد که در این ارزیابی ها انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کرج به عنوان انجمن برتر در کل کشور معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه انجمن کتابخانه های عمومی کرج از بین تعداد زیادی از انجمن های شهرستان های مختلف کشور انتخاب شده است، شرح داد: شاخص هایی چون میزان بودجه مصوب در انجمن ها برای ساخت کتابخانه، پیگیری نیم درصدها، مصوباتی که در انجمن ها برای ارتقا شاخص های فرهنگی چون امانت و... صورت می گیرد همه در این ارزیابی موثر هستند.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کرج با بیان اینکه 98 درصد مصوبات انجمن اجرایی شده، گفت: این مصوبات درحوزه برنامه هایی که در کتابخانه اجرایی می شود، شامل جشنواره های رضوی، مسابقات کتابخوانی، برگزاری نشست های کتابخوان بوده است. همچنین تعامل کتابخانه ها با ادارات مخصوصا آموزش و پرورش، پیگیری بودجه های تملک دارایی، ساخت کتابخانه ها و پیگیری مصوبه ساخت کتابخانه مرکزی نیز صورت گرفته است.

به گفته وی جلسات انجمن در دوران کرونا متوقف نشده و به صورت مجازی برگزار شد به گونه ای که جلسات در سال 99 به صورت کامل برگزار شد وحتی تعداد مصوبات نسبت به سال 98رشد داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1334

به "انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کرج در کشور برتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کرج در کشور برتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید