اولین بسته الحاقی بازی Back 4 Blood فروردین ماه عرضه خواهد شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، بازی بک فور بلاد (Back 4 Blood) به وسیله تیم سازنده لفت فور دد (Left 4 Dead) ساخته شد. این بازی هم می تواند یک تجربه چند نفره بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار دهد حال این طور که به نظر می رسد قرار است ما شاهد محتوای بیشتری از این بازی باشیم. نام بسته الحاقی این بازی هم تونل وحشت (Tunnels of Terror) خواهد بود. این بسته الحاقی در تاریخ 23 فروردین در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اولین بسته الحاقی بازی Back 4 Blood فروردین ماه عرضه خواهد شد

شرکت سازنده هم گفت که بک فور بلاد فروش بسیار خوبی داشته است. این بازی در حال حاضر بیش از 10 میلیون کاربر فعال داشته که به نوبه خود بسیار تحسین برانگیز است. مدیر کل شرکت Turtle Rock به نام استیو گلداستین (Steve Goldstein) گفت:

بک فور بلاد در ابتدا تنها یک بازسازی نسبتا خوب از عنوان لفت فور دد بود. به نوعی می توان گفت که شرکت سازنده کوشش کرد تا خود را به دنیای گیمینگ بازگرداند. در ماه دسامبر سال 2021 شرکت Turtle Rock به وسیله شرکت Tencent خریداری شد. همین باعث شد تا از لحاظ اقتصادی پشتیبانی بیشتری داشته باشد. بازیکنان این بازی نیز تعداد بسیار خوبی دارند. حال امکان دارد با عرضه تونل وحشت این تعداد افزایش پیدا کند.

تونل وحشت دو کاراکتر نو به این بازی اضافه می نماید. توضیحات این کاراکترها به توضیح زیر است.

  1. Sharice - یک آتش نشان تبر و قابلیت های فیزیکی مخصوص خود دارد.
  2. Heng - او هم بسیار قدرتمند و برای مبارزات طولانی مدت یک کاراکتر بسیار خوب است.

در کنار نکات ذکر شده یک فعالیت کوآپ (Co-Op) نو هم به بازی اضافه شده است. بعلاوه 7 سیاهچال نو هم به بازی اضافه شده که یک نوع دشمن نو دارند. نام این دشمن Warped Ridden است. بعلاوه در این بسته الحاقی 8 اسکین نو، 7 اسلحه نو و 12 اسکین برای سلاح ها وجود دارد.

عرضه این بسته الحاقی به بازی یک درجه سختی نو هم اضافه خواهد نمود. نام این درجه سختی No Hope است و اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. البته از نام آن تعیین است که قرار است بسیار سخت باشد. نکته جالب اینجاست که اگر تنها یک نفر از یک گروه دارای بسته الحاقی تونل وحشت باشد، همگی به آن دسترسی خواهند داشت. بعلاوه قرار است در این بسته الحاقی تراکنش های درون برنامه ای وجود نداشته باشد.

بازی بک فور بلاد نکات مثبت و منفی بسیاری دارد. به طور کلی بازی به تنهایی محتوای خاصی ندارد اما تجربه آن با دوستان بسیار بامزه و لذت بخش است.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1444

به "اولین بسته الحاقی بازی Back 4 Blood فروردین ماه عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بسته الحاقی بازی Back 4 Blood فروردین ماه عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید