باقرزاده: برخورد با مدرسه ای که هزینه هایش با خدمات یکی نباشد ، لغو پروانه مدارس غیردولتی که پول زیاد می گیرند

به گزارش زنگ قلاب بافی، رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارت آموزش و پرورش: در حال حاضر 2 مدرسه غیردولتی به دلیل اینکه هزینه هایش با خدماتش سازگار نبود پرونده اش در هیئت نظارت است حتی ممکن است تا مرحله لغو پروانه هم پیش بروند.

باقرزاده: برخورد با مدرسه ای که هزینه هایش با خدمات یکی نباشد ، لغو پروانه مدارس غیردولتی که پول زیاد می گیرند

علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارت آموزش و پرورش در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، گفت: قانونگذار مرجعی را برای نظارت بر فعالیت مدارس غیردولتی که همان شورای نظارت در سطح استان و شورای نظارت مرکزی است. پیش بینی کره است و تصمیم گیری به اینگونه شد که این شورا راس صالح هستند در خصوص این موضوعات مدارس غیردولت تصمیم گیری نمایند.

وی ادامه داد: امکاناتی که هر مدرسه غیردولت یا دولتی می دهد متفاوت استاز بابت همین برای اولیا و معلمان آنان نیز نمیتوان قاعده کلی در نظر گرفت، ولی قطعا در این شرایط سیاست این است از همه گروه هایی که به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار مسائل مالی شدند حمایت گردد اگر بخواهیم بگوییم موسس مدرسه غیردولتی هزینه هایش را نگیرد نمی توانیم موظفش کنیم حقوق کامل نیروهایش را بدهد بالاخره محل درآمدش اینجاست باید بتواند هزینه هایش را بدهد یک حالت بینابینی باید باشد که هم از حق و حقوق خانواده حمایت گردد که هزینه اضافی نپردازد.

باقری افزود: هم آن طرف یک مجموعه ای که خود اتکا و براساس درآمد های ناشی از شهریه خودش را اداره می نماید دچار مسئله نگردد یعنی اگر به هر کدام این ها اقشار فشار مضاعف بیاید عادلانه و منصفانه و معقول نیست به همین خاطر این شورا فعال است جایی که اجحاف در حق خانواده دانش آموزان گردد مداخله می نماید تا مرحله طرح پرونده اش پیش می رود.

باقری عنووان کرد: در حال حاضر 2 مدرسه غیردولتی به دلیل اینکه هزینه هایش با خدماتش سازگار نبود پرونده اش در هیئت نظارت است حتی ممکن است تا مرحله لغو پروانه هم پیش بروند، ولی معمولا اختلافات در مواجهه خانواده و مدرسه قابل حل و فصل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 447

به "باقرزاده: برخورد با مدرسه ای که هزینه هایش با خدمات یکی نباشد ، لغو پروانه مدارس غیردولتی که پول زیاد می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقرزاده: برخورد با مدرسه ای که هزینه هایش با خدمات یکی نباشد ، لغو پروانه مدارس غیردولتی که پول زیاد می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید