برترین سرخ کن های رژیمی مقرون به صرفه قیمت بازار

به گزارش زنگ قلاب بافی، غذا های سرخ شده از محبوبیت زیادی در سفره ما ایرانی ها برخوردارند. متاسفانه بزرگترین مشکل این دسته از غذا ها چربی بالای آنهاست که می تواند تاثیرات نامطلوبی بر سلامتی ما داشته باشد. اما خوشبختانه به لطف فناوری های تازه، راهکار مناسبی برای کاهش مضرات غذا های سرخ شده ارائه شده است؛ شما می توانید با خرید یک سرخ کن بدون روغن اندازه استفاده از روغن و چربی غذا را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید.

برترین سرخ کن های رژیمی مقرون به صرفه قیمت بازار

به گزارش راهنماتو، سرخ کن های بدون روغن، غذا را با بدون احتیاج به غوطه وری در روغن و با استفاده از یک سیستم گردش هوای گرم با سرعت بالا سرخ می نماید. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از این سرخ کن ها به سالم ترین و خوش طعم ترین سیب زمینی سرخ نموده، مرغ، ماهی، سبزیجات و دیگر غذا های سرخ کردنی دسترسی داشته باشید. قیمت سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار در تابستان 1402 در بازه قیمتی 1 میلیون و 900 هزار تومان تا حدود 36 میلیون تومان متغیر است. اگر شما هم قصد خرید یک سرخ کن بدون روغن ارزان و باکیفیت را دارید، ما به شما برترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد:

محصول پیشنهادی ما: سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758 (قیمت: 3,820,000 تومان)

سرخ کن بدون روغن GAF-758 گوسونیک یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار است که ویژگی های قابل قبولی را نسبت به دیگر سرخ کن های بدون روغن در این رنج قیمتی ارائه می دهد. اولین ویژگی این محصول که توجه ما را به خود جلب کرد، برخورداری از المنت قدرتمند و توان مصرفی بالا (1750 وات) است. این دستگاه قادر است انواع مواد غذایی اعم از گوشت، سبزیجات، قارچ و ... را بخوبی سرخ کند. قابلیت تنظیم دما تا حداکثر 200 درجه سانتی گراد، یکی دیگر از ویژگی های مجذوب کننده این دستگاه است که به شما این امکان را می دهد تا متناسب با ماده غذایی دمای مورد نظر خود را برای سرخ کردن انتخاب کنید.

این سرخ کن 8 لیتری دارای 8 برنامه متنوع پخت می باشد و شما می توانید با استفاده از نمایشگر لمسی دیجیتالی آن، تنظیمات مربوط به سرخ کردن مواد غذایی را انجام دهید. از دیگر ویژگی های جالب توجه این محصول می توان به طراحی مدرن و شیشه ای ظرف سرخ کن اشاره نمود که امکان مشاهده و کنترل مواد غذایی در حال پخت را فراهم می نماید. پوشش داخلی سبد این سرخ کن از جنس تفلون نچسب بوده و به راحتی تمیز می گردد. اگر دیگر قابلیت های این محصول می توان لامپ داخلی، ظرف متحرک و قابل شستشو و تایمر 60 دقیقه ای را نام برد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1680

به "برترین سرخ کن های رژیمی مقرون به صرفه قیمت بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سرخ کن های رژیمی مقرون به صرفه قیمت بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید