تتوی خبرساز بازیکن مشهور فوتبال

به گزارش زنگ قلاب بافی، ستاره تاتنهام در بازی با لیورپول در دقیقه 93 گل تساوی را به ثمر رساند و موقع شادی، پیراهنش را از تن درآورد. همین باعث شد تتوی پشتش معلوم گردد. البته خوشحالی ریچارلیسون بابت زدن اولین گلش در لیگ برتر برای تاتنهام طول نکشید، چون یک دقیقه بعد گل خوردند و باختند.

تتوی خبرساز بازیکن مشهور فوتبال

تتوی پشت او، تصویر چهره اش در میان چهره رونالدوی برزیلی و نیمار، هم تیمی او در تیم ملی برزیل است. در یک برنامه تلویزیونی در انگلیس، بحث تتوی ریچارلیسون مطرح شد و در همین هنگام، صدای خنده میکا ریچاردز در پس زمینه شنیده شد.

وقتی از مدافع سابق تیم ملی انگلیس پرسیدند چرا می خندد، جواب داد: یک کم مسخره است، نیست؟ منظورم این است که رونالدو اسطوره فوتبال است. اما با وجود این که نیمار خیلی خوب کار نموده، چرا باید صورت او را روی پشتت تتو کنی؟

ریچاردز نظرش را بیشتر شرح داد: نیمار بازیکن درخشانی است، ولی عجیب و غریب است که صورتش را تتو کنی، چون هنوز دارد بازی می نماید. منظورم این است که اگر آدم هایی باشند که بازنشسته شده اند، می فهمم، ولی نیمار هم تیمی اش است. مثل این است که من تتوی دنیل استاریج را بزنم. منظورم این است که از او خوشم می آید، بازیکن باکیفیتی هم هست، ولی تتوی او را که نمی زنم.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1656

به "تتوی خبرساز بازیکن مشهور فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تتوی خبرساز بازیکن مشهور فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید