ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبرنگاران

به گزارش زنگ قلاب بافی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال محدوده ورودی تونل 13، ورودی تونل 16، شهرستانک اطلاع داد.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبرنگاران

به گزارش خبرنگاران، عادل مصدقی در مورد شرایط ترددها تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی از استان تهران گفت: طی روز گذشته و اولین روز از سال 1400 مجموعاً 166 هزار و 335 وسیله نقلیه به استان تهران وارد و 258 هزار و 40 وسیله نقلیه از استان خارج شده اند.

مصدقی گفت: طی روز گذشته بیشترین تعداد تردد با 143 هزار و 528 وسیله نقلیه در آزادراه تهران - کرج و کمترین تردد با 10 هزار و 66 وسیله نقلیه در محور فیروزکوه - گدوک ثبت شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان اینکه هم اکنون شاهد آسمانی صاف و آفتابی در راه ها و محورهای مواصلاتی استان تهران هستیم اضافه نمود: ترافیک مسیرهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - کرج و آزادراه تهران - ساوه پرحجم و روان گزارش می گردد.

وی از ترافیک سنگین در آزادراه تهران -شمال محدوده ورودی تونل 13، ورودی تونل 16، شهرستانک اطلاع داد و عنوان داشت: در مجموع بر اساس مشاهدات عینی میدانی حجم تردد خودروها به سمت استان های شمالی در حال حاضر بیشتر است.

مصدقی در ادامه از همه رانندگان و افرادی که قصد سفر دارند خواست ضمن توجه به نکات ایمنی جاده با توجه به شرایط کرونا در صورت عدم ضرورت به سفر نروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 957

به "ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید