جانسون روز موسوم به آزادی در انگلیس را به تعویق انداخت

به گزارش زنگ قلاب بافی، نخست وزیر انگلیس به علت شیوع گسترده ویروس هندی و افزایش چشمگیر مبتلایان نو به کرونا اعلام نمود که تاریخ مقرر برای لغو همه محدودیت ها در این کشور که برای 21 ماه جاری برنامه ریزی شده بود به مدت 4 هفته دیگر به تعویق می افتد.

جانسون روز موسوم به آزادی در انگلیس را به تعویق انداخت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان تی وی، انگلیس در اوایل امسال میلادی در مبارزه با بحران کرونا بسیار پیروز عمل کرد. اما حالا شیوع ویروس هندی در انگلیس شرایط را برای این کشور سخت نموده است.

به علت توسعه سریع ویروس جهش یافته هندی مردم انگلیس باید مدت طولانی تری برای لغو همه محدودیت ها منتظر بمانند. بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اقدامات کرونایی را تا 19 جولای (28 تیرماه) تمدید کرد. این خبر را وی شب گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی خاطرنشان کرد. بعلاوه لندن در واکنش به شیوع گسترده ویروس هندی در این کشور یک بار دیگر تسریع برنامه های واکسیناسیون را در دستور کار قرار می دهد.

به این ترتیب روز موسوم به آزادی که برای 21 ژوئن مقرر شده بود و قرار بود در این روز همه محدودیت ها در انگلیس لغو گردد به مدت 4 هفته دیگر به تعویق افتاد.

با وجود اینکه کمپین واکسیناسیون سراسری در انگلیس به سرعت پیش می رود اما شیوع ویروس جهش یافته هندی در این کشور بار دیگر جان تازه ای به نمودار مبتلایان نو در این کشور داده و فرایند ابتلا به این بیماری در این کشور سرعت پیدا نموده است.

در انگلیس تا به حال حدود 57 درصد بزرگسالان اولین دوز از واکسن کرونا را دریافت نموده اند. تعداد مبتلایان نو به کرونا در انگلیس که مدتی بود فرایند کاهشی خوبی داشت و به زیر 20 نفر در ازای هر 100 هزار نفر رسیده بود دوباره به حدود 68 نفر رسیده است.

بر اساس نوترین آمارها در عرض 24 ساعت گذشته در انگلیس حدود 7742 نفر به کرونا مبتلا شده و 3 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

به این ترتیب از شروع شیوع کرونا تا به حال در این کشور حدود 4573419 نفر به کرونا مبتلا شده و 127907 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1169

به "جانسون روز موسوم به آزادی در انگلیس را به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون روز موسوم به آزادی در انگلیس را به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید