تور آفریقای جنوبی ارزان: وزیر بهداشت آفریقای جنوبی: نوع تازه کرونا یک تهدید بزرگ است

به گزارش زنگ قلاب بافی، وزیر بهداشت آفریقای جنوبی در تازه ترین اظهارات خود گفته است: نوع تازه کرونا به شدت جهش یافته و به عنوان یک تهدید بزرگ شناسایی می گردد.

تور آفریقای جنوبی ارزان: وزیر بهداشت آفریقای جنوبی: نوع تازه کرونا یک تهدید بزرگ است

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، وزیر بهداشت آفریقای جنوبی در تازه ترین اظهارات خود گفته است: نوع نو کرونا به شدت جهش یافته و به عنوان یک تهدید بزرگ شناسایی می گردد.

دانشمندان در آفریقای جنوبی روز پنجشنبه گفتند، نوع نوی از کووید 19 را با جهش های متعدد شناسایی نموده اند و آن را عامل افزایش تعداد عفونت ها می دانند.

شیوع کرونای وحشتناک بوتسوانایی Nu نگرانی جوامع بشری و سازمان جهانی بهداشت را درپی داشته است؛ این نوع کرونا 32 جهش در خود داشته و به عنوان کرونایی بدتر از نوع هندی/دلتا مطرح شده است.

تولیو دی اولیویرا، ویروس شناس، در یک کنفرانس خبری گفت: متاسفانه ما نوع نوی را شناسایی نموده ایم که دلیلی برای نگرانی در آفریقای جنوبی است. این نوع که با نام علمی B.1.1.529 شناسایی می گردد، جهش های زیادی دارد و متاسفانه باعث افزایش مجدد عفونت ها می گردد.

تا به امروز، این نوع در میان جوانان دیده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1342

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: وزیر بهداشت آفریقای جنوبی: نوع تازه کرونا یک تهدید بزرگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: وزیر بهداشت آفریقای جنوبی: نوع تازه کرونا یک تهدید بزرگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید