جنگنده روسیه هواپیمای ایتالیائی را رهگیری کرد

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه امروز یکشنبه در بیانیه ای خاطرنشان کرد که یک فروند جنگنده روسی سوخو 27 این کشور پیروز به رهگیری هواپیمای نیروی دریایی ایتالیا بر فراز دریای سیاه و در نزدیکی مرزهای روسیه شده است.

جنگنده روسیه هواپیمای ایتالیائی را رهگیری کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در بیانیه صادره از سوی مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه در این خصوص آمده است که هواپیمای گشتی نیروی دریایی ایتالیا در آسمان دریای سیاه توسط جنگنده سوخو 27 مدل اس ام رهگیری شده است.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: پس از نزدیک شدن یک هواپیمای ایتالیایی به حریم هوایی روسیه در دریای سیاه، جنگنده سوخو 27 به پرواز درآمد و مأموریت خود را با موفقیت به انجام رسانده است.

مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه در این بیانیه می افزاید: تمامی مراحل پرواز جنگنده Su-27SM کاملا منطبق با مقررات بین المللی در رابطه با استفاده از حریم هوایی صورت گرفت و به هواپیمای ایتالیایی اجازه نقض مرز فدراسیون روسیه داده نشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 507

به "جنگنده روسیه هواپیمای ایتالیائی را رهگیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده روسیه هواپیمای ایتالیائی را رهگیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید