تور یونان ارزان: بزرگ ترین محموله نظامی آمریکا نوامبر وارد یونان می گردد

به گزارش زنگ قلاب بافی، رسانه های یونان گزارش دادند، بزرگ ترین محموله نظامی از آمریکا به بندر الکساندروپولیس یونان در ماه نوامبر برای یک مانور نظامی وارد خواهد شد.

تور یونان ارزان: بزرگ ترین محموله نظامی آمریکا نوامبر وارد یونان می گردد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، قرار است تعداد زیادی هلی کوپتر، پهپاد، تانک، توپ و توپخانه در هفته های آینده به اسم بخشی از یک محموله نظامی بسیار گران قیمت که در مقیاس بی سابقه است، وارد یونان شوند.

به گفته رسانه های یونانی، این محموله بخشی از یک مانور نظامی خواهد بود که در رومانی، بلغارستان، بالکان و مرکز اروپا برگزار خواهد شد.

ناو یو.اس.ان.اس یوما کلاس اسپیرهد که این محموله را حمل خواهد نمود، همین کار را سال گذشته در جریان مانور نظامی مشابهی انجام داد.

تعداد زیادی خودروها و تجهیزات نظامی به این منطقه ارسال خواهد شد، از جمله هلی کوپترهای مدل رومئو، سیکورسی و چینوک و بعلاوه تانک های ام 1 آبرامز به اسم بخشی از این محموله.

جفری راس پیات، نماینده آمریکا در آتن پیشتر اعلام نموده بود که تعداد بی سابقه ای هواپیما و هلی کوپتر در ماه نوامبر وارد بندر الکساندروپولیس خواهد شد.

آمریکا برای بندر الکساندروپولیس اهمیت بسیاری قائل است زیرا ظاهرا می خواهد نیروهای ناتو و آمریکایی را در منطقه ها بالکان و دریای سیاه تقویت کند.

به گزارش رسانه های یونانی، افزایش حضور آمریکا و ناتو در بندر الکساندروپولیس احتمالا باعث ناراحتی و نگرانی روسیه خواهد شد.

در مه سال 2021 میلادی، 15 متحد ناتو در مانور مدافع پایدار 2021 به رهبری ناتو شرکت کردند تا مطمئن شوند که نیروهایشان آموزش دیده، قادر به انجام عملیات با یکدیگر هستند و برای پاسخ دادن به هر خطری از هر سوی آماده هستند.

مانور مدافع اروپا 21، یک مانور سالانه به رهبری ارتش آمریکاست که بین ماه های مارس و ژوئن با مشارکت بیش از 30 هزار نیرو از 26 کشور برای ایجاد آمادگی و قابلیت همکاری میان آمریکا، ناتو و دیگر ارتش ها برگزار گردید.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1251

به "تور یونان ارزان: بزرگ ترین محموله نظامی آمریکا نوامبر وارد یونان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: بزرگ ترین محموله نظامی آمریکا نوامبر وارد یونان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید