خبرنگاران 172 کلاس درس آماده تحویل به آموزش و پرورش گلستان است

به گزارش زنگ قلاب بافی، گنبدکاووس - خبرنگاران - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: 31 واحد آموزشی با 172 کلاس درس آماده تحویل به آموزش و پرورش استان است که 65 درصد این مدارس با مشارکت نیکوکاران ساخته شد.

خبرنگاران 172 کلاس درس آماده تحویل به آموزش و پرورش گلستان است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

یاسر لیوانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: اداره کل نوسازی مدارس گلستان 105 پروژه مدرسه سازی با 600 کلاس درس در دست احداث دارد که تفاهم نامه ساخت 37 واحد آموزشی با مشارکت 340 میلیارد ریالی نیکوکاران درسال جاری امضا شده است.

وی اضافه کرد: سال جاری دولت منابع اقتصادی خوبی برای تکمیل مدارس خیرساز در اختیار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور قرار داده که از این اعتبارات تا به امروز 150 میلیارد ریال به گلستان اختصاص یافت.

لیوانی منابع اقتصادی پیش بینی شده دولت برای تکمیل مدارس خیرساز کشور را 30 هزار میلیارد ریال اعلام و پیش بینی کرد که 600 میلیارد ریال از مجموع این اعتبارات به گلستان اختصاص یابد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان همچنین به طرح توسعه مشارکت های مردمی (آجر به آجر) اشاره نمود و اضافه کرد: در این طرح همه افراد می توانند حداقل به اندازه خرید یک آجر برای ساخت مدرسه مشارکت نمایند که تا به امروز سه هزار و 226 گلستانی برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 15 درصد مدارس استان تخریبی و نیازمند بازسازی است.

لیوانی با یادآوری یاری 550 میلیارد ریالی سال گذشته نیکوکاران مدرسه ساز در گلستان گفت: به هر میزان که مشارکت نیکوکاران برای ساخت مدرسه افزایش یابد، سهم اعتبارات تخصیصی دولت نیز بیشتر می گردد.

گلستان با یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت 362 هزار دانش آموز دارد که تحصیل این عده در 2 هزار و 500 مدرسه بر عهده 23 هزار فرهنگی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 610

به "خبرنگاران 172 کلاس درس آماده تحویل به آموزش و پرورش گلستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 172 کلاس درس آماده تحویل به آموزش و پرورش گلستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید