دانشگاه خوارزمی در حوزه مهارت آموزی و کاریابی تخصصی برتر شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه خوارزمی گفت: وزارت علوم، دانشگاه خوارزمی را به عنوان دانشگاه برتر ایران در حوزه مهارت آموزی، کاریابی تخصصی و اشتغال معرفی کرد.

دانشگاه خوارزمی در حوزه مهارت آموزی و کاریابی تخصصی برتر شد

روزبه جواد کلباسی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه خوارزمی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره هفته پژوهش گفت: همه ساله در هفته آخر آذرماه مراسم ویژه ای با موضوع روز پژوهش در این دانشگاه برگزار می شود. این مراسم برای سال 98 از 23 آذر ماه با افتتاح یک نمایشگاه در پردیس کرج آغاز شد که روز گذشته اختتامیه آن بود.

کلباسی ادامه داد: در طول هفته پژوهش، نشست ها و کارگاه های تخصصی مختلفی با حضور اساتید، اندیشمندان و دانشجویان این دانشگاه در دانشکده های مختلف برگزار شد؛ به طوری که با استقبال خوب دانشجویان و اساتید همراه بود. همچنین دانشگاه خوارزمی در جشنواره هفته پژوهش استان البرز شرکت کرد. در این جشنواره جمعی از اساتید این دانشگاه به عنوان پژوهشگر، فناور و ایده پرداز برتر استان البرز انتخاب شدند.

کلباسی با بیان اینکه دانشگاه خوارزمی تهران امروز 26 آذرماه مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه را برگزار می کند، شرح داد: در این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه خوارزمی و استان البرز تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه خوارزمی یکی از پنج دانشگاهی است که در زمینه اکتشاف با وزارت نفت همکاری می کند، اظهار کرد: نشست پژوهش، نفت و دانشگاه صبح امروز، 26 آذرماه همزمان با رویداد استارت آپی اکتشاف نفت در دانشگاه خوارزمی با حضور مسئولین عالی رتبه وزارت نفت برگزار می شود. در این رویداد ایده های دانشجویان از دانشکده های مختلف در معرض نمایش و ارائه قرار داده می شود و پس از بررسی های لازم ایده برتر توسط داوران مجرب انتخاب خواهد شد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه خوارزمی در سرانجام گفت: دانشگاه خوارزمی فردا در نمایشگاه فن بازار از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به عنوان دانشگاه برتر ایران در حوزه مهارت آموزی، کاریابی تخصصی و اشتغال شناخته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 20

به "دانشگاه خوارزمی در حوزه مهارت آموزی و کاریابی تخصصی برتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه خوارزمی در حوزه مهارت آموزی و کاریابی تخصصی برتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید