در منزل خود پرده های شیک و مدرن بسازید!

به گزارش زنگ قلاب بافی، بعضی از پرده ها از طریق کامواها و نخ های کتانی رنگارنگ با بافت های متفاوت و زیبا درست می شوند.

در منزل خود پرده های شیک و مدرن بسازید!

این پرده های فانتزی و زیبا معمولا برای ورودی خانه ها یا جداکننده قسمت های مختلف منزل از جمله اپن آشپزخانه کاربرد دارند. شما می توانید به راحتی در منزل این پرده ها را درست کنید. در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم به شما ایده های ساخت پرده در منزل و نحوه درست کردن آن ها را به شما آموزش دهیم.

ایده های ساخت پرده در منزل

ایده های زیادی برای ساخت پرده در منزل وجود دارد. ادامه این مطلب را از دست ندهید.

پرده ورودی با مدل ریسه ای و مهره های رنگی

می توانید از طریق مهره های رنگی و کاموا یا نخ کتانی ریسه های پرده را به آسانی درست کنید. فقط کافیست مهره ها را از داخل کاموا رد کنید. ارتفاع متفاوت ریسه ها می تواند باعث زیبایی بیشتر این پرده گردد. اگر قصد دارید ازین پرده برای فضای ورودی بهره ببرید به شما توصیه می کنیم از مهره های شفاف که قابلیت انعکاس و عبور نور را دارند استفاده نمایید. چرا که باعث جذابیت بیشتر خواهند شد.

طرح پرده ریسه ای آویز با کاموا

شاید شما هم با تماشا این مدل پرده شگفت زده شدید. این پرده در نهایت سادگی بسیار زیباست و قابلیت این را دارد که با کوتاه و بلند کردن ریسه ها در قسمت های مختلف پرده طرح های متفاوتی را ایجاد کند. این پرده ها را از طریق کامواهای ضخیم یا کامواهای بافته شده می توانید به آسانی در رنگ های متفاوت و خلاقانه درست کنید.

ریسه های تزیینی پرده با مهره از ایده های ساخت پرده در منزل

با بافت کامواها به گونه ایی که در ادامه مطلب به شما آموزش خواهیم داد می توانید پرده شرشره آویز با ضخامت های مختلف کاموا درست کنید.

فقط کافیست ریسه ها را ببافید. حال با کمی خلاقیت مثل دوختن منجوق ها و مهره های رنگی یا حتی منگوله های کاموایی به ریسه ها می توانید طرح های زیبایی از پرده را به راحتی درست کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با این شلف های دیواری خانه خود را شیک کنید سر بزنید.

ساخت پرده ریسه ای آویز با مهره

مهره های تزیینی را در قسمت های مختلف ریسه ها چسب بزنید یا بدوزید. تنوع مهره ها در بازار بسیار زیاد است و همین تنوع باعث می گردد شما پرده هایی خاص و منحصربه فرد را طراحی کنید.

پرده ریسه ای با روبان های رنگی از ایده های ساخت پرده در منزل

به آسانی و از طریق روبان های رنگی متناسب با سلیقه و فضای مورد نظر خود می توانید پرده ریسه ای درست کنید. این نوع پرده بیشتر برای افرادی که هوادار سادگی هستند توصیه می گردد.

مدل تازه پرده ریسه آویز کاموایی گره دار

این مدل پرده بسیار ساده است. ریسه های کاموایی را به تناسب سلیقه خود آویزان کرده و انتهای هر ریسه را گره بزنید. به همین راحتی طرحی متناوت در پرده ایجاد شد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هر آن چیز که یک آشپزخانه شیک احتیاج دارد را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1525

به "در منزل خود پرده های شیک و مدرن بسازید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در منزل خود پرده های شیک و مدرن بسازید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید