دستگیری 4نفر به دلیل برگزاری عزاداری و عروسی در خوزستان

به گزارش زنگ قلاب بافی، فرمانده انتظامی شادگان خوزستان گفت: چهار نفر به دلیل برگزاری عزاداری و عروسی در شرایط کرونایی که سلامت عمومی شهروندان را به خطر می اندازد، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 4نفر به دلیل برگزاری عزاداری و عروسی در خوزستان

سرهنگ اسکندر جماشیانی پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان و ممنوعیت هرگونه مراسم و تیراندازی درسطح شهرستان پنج نفر از تیراندازی نمایندگان در مراسم شناسایی و با اخذ احکام قضایی مناسب دستگیر شدند.

وی اضافه نمود:با توجه به شرایط فراگیری بیماری کرونا برگزاری هرگونه مراسم در شهرستان ، ممنوع شده و با صاحبان مجالس برخورد قانونی می گردد.

سرهنگ جماشیانی گفت: متاسفانه در شهرستان شادگان شاهد برگزاری یک مراسم عزاداری و یک عروسی بودیم که عوامل برگزاری این مراسم به جرم تهدید سلامت مردم راهی بازداشتگاه شدند تا در دستگاه قضایی به تخلف آنها رسیدگی گردد.

وی اضافه نمود: لزوم پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع و مهمانی بارها به مردم اطلاع رسانی شده و به وسیله رسانه ها و جراید به طور مستمر هشدارهای لازم داده می گردد اما عده ای هنوز بی توجهی می نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با بیان اینکه شرکت در دورهمی ها و مراسم مهمترین عامل شیوع بیماری کرونا است گفت: هرگونه غفلت در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی تبعات سنگین در پی دارد از این رو با هماهنگی دادستان، صاحبان برگزاری مراسم عزاداری و عروسی و یا هرگونه مهمانی بدون هیچ اغماض و گذشت اعمال قانون می شوند.

سرهنگ جماشیانی با تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی گفت: شرکت نکردن در اجتماعات و مراسم موثرترین راه برای جلوگیری از شیوع این بیماری است و خانواده ها تا جای امکان در خانه بمانند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 812

به "دستگیری 4نفر به دلیل برگزاری عزاداری و عروسی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 4نفر به دلیل برگزاری عزاداری و عروسی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید