دلیل تنفر گری نویل از هم اتاق بودن با دیوید بکهام

به گزارش زنگ قلاب بافی، بکهام و نویل در منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان با یکدیگر همکاری خوبی داشتند، اما ظاهرا هم اتاقی بودن آن ها با یکدیگر به اندازه کافی خوب نبوده است.

دلیل تنفر گری نویل از هم اتاق بودن با دیوید بکهام

به گزارش , گری نویل پیشکسوت منچستر یونایتد اعلام کرده از مسافرت همراه با تیم متنفر بوده، زیرا باید با بکهام در یک اتاق اقامت می کرده است.

نویل و بکهام به مدت 11 سال در تیم بزرگسالان منچستر یونایتد با یکدیگر همبازی بودند. از زمان ورود این 2 بازیکن به تیم اول، نیمه شب 2 بازیکن با یکدیگر هم اتاقی می شدند و با وجود این که نویل و بکهام تنها به مدت 6 ماه با یکدیگر هم اتاقی بودند، نویل فاش کرده که در این مدت او و بکهام با یکدیگر تفاهمی نداشتند. نویل در این باره گفت: حدود 6 ماه با بکهام هم اتاقی بودم و پس از آن دیگر هیچ بازیکنی با بازیکن دیگر هم اتاقی نمی شد، زیرا از آن پس تمام بازیکنان یک اتاق شخصی داشتند.

او اضافه کرد : من فکر می کنم مسئولان باشگاه به این دلیل اتاق بازیکنان را جدا کردند که آن ها با یکدیگر سازگار نیستند و هر کدام در ساعت متفاوتی می خوابند. من هم 2 مشکل بزرگ با بکهام داشتم، شاید هم او با من مشکل داشت!

نویل گفت: من قبل از هم اتاق شدن با بکهام ساعت 9 شب می خوابیدم و 5 صبح بیدار می شدم، اما بکهام از 11 شب تا 8 صبح می خوابید. او من را تا 11 شب بیدار نگه می داشت و در عوض من هم او را 5 صبح بیدار می کردم.

نویل و بکهام در مدت حضورشان در جمع شیاطین سرخ، 6 قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردند، اما کمتر کسی فکر می کرد آن ها به عنوان 2 هم اتاقی تا چه اندازه با یکدیگر ناهماهنگ عمل می کنند. نویل در ادامه گفت: بکهام آدم بسیار منظمی بود. او وارد اتاق که می شد، شمع روشن می کرد و همه وسایل را مرتب نگه می داشت. بکهام تقریبا از 18 سالگی این رفتار را داشت. برعکس او من همه چیز را هر جا که راحت بودم می انداختم؛ بنابراین طبیعی بود که با همدیگر کنار نیاییم.

بازیکن اسبق منچستر یونایتد اضافه کرد: من همیشه حرف می زدم، اما بکهام دقیقا برعکس من بود و موسیقی گوش می داد. او آرامش می خواست و دقیقا نقطه مقابل جایی قرار داشت که من بودم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 378

به "دلیل تنفر گری نویل از هم اتاق بودن با دیوید بکهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل تنفر گری نویل از هم اتاق بودن با دیوید بکهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید