روایت نماینده اتحادیه اروپا از پیشرفت مذاکرات برجامی

به گزارش زنگ قلاب بافی، معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا که ریاست نشست امروز کمیسیون مشترک برجام را برعهده داشت گفت که بررسی نتیجه مذاکرات فشرده ای که طی روزهای گذشته در جریان بوده نشان می دهد که پیشرفت حاصل شده است.

روایت نماینده اتحادیه اروپا از پیشرفت مذاکرات برجامی

به گزارش خبرنگاران، انریکه مورا روز شنبه در توئیتی این پیشرفت را کاری شاق و حاصل تلاش های طاقت فرسا توصیف کرد و افزود: حالا ما به جزئیات بیشتری در کار نیاز داریم. وی نکته کلیدی را تعهد اعضای برجام به دو هدف اصلی مذاکرات یعنی الحاق آمریکا به برجام و اجرای کامل آن دانست.

جلسه کمیسیون مشترک برجام که ساعتی پیش در سطح معاونین با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 در گرندهتل وین آغاز شده بود، انتها یافت.

حاضرین در این نشست به بررسی فرایند گفت وگوها در روزهای گذشته پرداخته و گزارش گروه های کارشناسی در خصوص حوزه های تحریم و هسته ای را دریافت کردند.

در این نشست مقرر شد گفت وگوهای دو و چندجانبه و همچنین رایزنی های فنی در روزهای آینده ادامه یافته و در صورت نیاز کمیسیون مشترک بار دیگر تشکیل جلسه دهد.

هجدهمین دور از نشست های کمیسیون مشترک برجام از روز 13 فروردین ماه جاری به صورت برخط با مشارکت معاونان سیاسی ایران و کشورهای 1+4 برگزار گشت. نمایندگان کشورها در نشست 13 فروردین تصمیم گرفتند ادامه گفت و گوها به صورت حضوری در وین برگزار شود.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1034

به "روایت نماینده اتحادیه اروپا از پیشرفت مذاکرات برجامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت نماینده اتحادیه اروپا از پیشرفت مذاکرات برجامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید