رویه های نادرست دولتی شرایط بخش خصوصی را بحرانی نموده است

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران/هرمزگان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با بیان اینکه چرخه صادرات کشور و به ویژه استان هرمزگان احتیاج به روانسازی دارد، گفت: تصمیمات غیرمنتظره و کارشناسی نشده فعالان مالی را آزار می دهد و ما گرفتار نوعی خود تحریمی در کشور شده ایم.

رویه های نادرست دولتی شرایط بخش خصوصی را بحرانی نموده است

محمدرضا صفا در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان در باب شنیدن صدای بخش خصوصی و کوشش های مستمر و بی دریغ در حل مسائل و مسائل فعالین این بخش، اظهار کرد: بخش خصوصی با توجه به تحریم های ظالمانه در شرایط خوبی قرار ندارد و در این بین بعضی رویه های نادرست دولتی شرایط بخش خصوصی را بحرانی نموده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بخش خصوصی در حد و توان خود مساعدت های مالی و غیرمالی در جهت یاری به دولت به منظور مدیریت بحران داشته است و با وجود تحریم ها تمام کوشش خود را برای حفظ چرخه صادرات به کار بسته است اما با این شرایط بخش قابل ملاحظه ای از واحدهای بخش خصوصی از چرخه فعالیت حذف خواهند شد و به دنبال آن فرصت های شغلی بسیاری به خطر خواهند افتاد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس توضیح داد: در صورتی که دولت و دستگاه های دولتی اقدامات جدی و قاطع نسبت به اصلاح بعضی رویه ها دولت و یا تفسیر پاره ای از قوانین و مقررات بر حسب شرایط روز نداشته باشند در آینده ای نه چندان دور شاهد فروپاشی بخشی از بدنه بخش خصوصی خواهیم بود که پیامدهای مالی و اجتماعی آن قابل ملاحظه خواهد بود.

صفا اعلام کرد: اتاق بازرگانی بندرعباس با تمام توان به رصد مسائل فعالان بخش خصوصی خواهد پرداخت و خوشبختانه با تعاملی که در استان بین بخش خصوصی و دولتی حاکم شده است آینده بسیار خوبی را برای رشد مالی استان رقم خواهد زد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 734

به "رویه های نادرست دولتی شرایط بخش خصوصی را بحرانی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویه های نادرست دولتی شرایط بخش خصوصی را بحرانی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید