رکورد جدید روسیه در تعداد مبتلایان طی 24 ساعت گذشته

به گزارش زنگ قلاب بافی، ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه اعلام نمود که طی 24 ساعت گذشته یک هزار و 154 نفر دیگر در 43 منطقه روسیه به کرونا مبتلا شدند تا رکورد تازه ای در تعداد مبتلایان طی یک روز به ثبت برسد.

رکورد جدید روسیه در تعداد مبتلایان طی 24 ساعت گذشته

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش روز سه شنبه این ستاد، طی روز گذشته در روسیه، 11 تن دیگر جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست دادند تا تعداد جانباختگان به 58 تن برسد.

در حال حاضر بر اساس آمار رسمی، هفت هزار و 497 نفر در 81 منطقه روسیه به کرونا مبتلا شده اند در حالی که تعداد بیماران مرخص شده 494 نفر گزارش شده است.

اطلاعات نشان می دهد مسکو همچنان مرکز شیوع کرونا در روسیه است و طی 24 ساعت گذشته در پایتخت تزارها 697 نفر دیگر به این ویروس مبتلا شده اند.

در سنپترزبورگ دومین شهر مطرح روس ها نیز طی 24 ساعت گذشته 69 نفر دیگر به کرونا مبتلا شده اند.

لازم به ذکر است، روسیه از دو هفته پیش و در راستای جلوگیری از گسترش کرونا به صورت رسمی تعطیل شده است و این تعطیلات تا 11 اردیبهشت ادامه دارد.

مقامات روسیه پیش بینی نموده اند که تعطیلات اجباری در روسیه دو درصد از فراوری ناخالص ملی این کشور را از آن خود کند چرا که به دستور رییس جمهور روسیه باید به تمامی روس های شاغل که اکنون در خانه هستند، حقوق پرداخت.

روسیه تمامی پروازهای خود به دیگر کشورها را قطع نموده و تمامی قطارهای این کشور به مقصد دیگر کشورها متوقف شده است و علاوه بر این جرایم سنگین اقتصادی و زندان برای متخلفان از قرنطینه و طرح انزوای خانگی در نظر گرفته است با این حال همچنان کرونا در حال گسترش در پهناورترین کشور دنیا است.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 330

به "رکورد جدید روسیه در تعداد مبتلایان طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد جدید روسیه در تعداد مبتلایان طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید