زیدان: قطعا یک جای کارمان ایراد داشت، مدت ها بود در یک بازی 4 گل نخورده بودیم

به گزارش زنگ قلاب بافی، زین الدین زیدان از وجود ایراداتی در جریان حذف تیمش از رقابت های جام حذفی اسپانیا سخن گفت.

زیدان: قطعا یک جای کارمان ایراد داشت، مدت ها بود در یک بازی 4 گل نخورده بودیم

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان پس از شکست منجر به حذف تیمش در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا مقابل رئال سوسیداد از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: فوتبال همین است. برخی مواقع کارها مطابق میل شما پیش نمی فرایند. بازی سختی بود اما تا ثانیه پایانی تلاش کردیم. واکنش تیم خوب بود و حتی با وجود اینکه 4 بر یک عقب بودیم، امیدمان را از دست ندادیم.باید به سوسیداد تبریک بگوییم و این شکست را بپذیریم. در دفاع اشتباهاتی داشتیم و به خصوص در نیمه اول خوب کار نکردیم. غمگینم و زمانی که شکست می خوریم، حتما یک جای کار ایراد داشته است. هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده و یکشنبه بازی با اوساسونا در لالیگا را پیش رو داریم. از حالا باید به بازی بعد فکر کنیم.

او در ادامه افزود: پذیرش 4 گل در خانه سخت است اما نیاز به تغییر چیزی نیست. باید به فرایند خوب هفته های اخیرمان ادامه دهیم. می دانستیم بازی های سختی پیش رو خواهیم داشت و این یکی از آنها بود. سوسیداد شایسته برد نشان داد.

زیدان در پایان شرح داد: کاسمیرو شرایط بازی نداشت و به همین دلیل در میدان حضور نداشت. نیاز بود به بازیکنان دیگری میدان داده شود. 11 بازیکن درون زمین مورد اعتماد کامل من قرار داشتند و معتقدم در انتخاب ترکیب اصلی مرتکب اشتباه نشدم. گل های دریافتی تنها نتیجه اشتباه مدافعان نبود. کل تیم تقصیر داشت. هواداران عالی بودند چون تا لحظه آخر حامی بازیکنان شدند و به بازگشت ایمان داشتند. باید از آنها تشکر کنیم. لحظات سختی است چرا که مدت ها این همه گل نخورده بودیم. باید ایرادات را برطرف کرده و این شکست را به خوبی آنالیز کنیم. قطعا امشب یک جای کار ایراد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 156

به "زیدان: قطعا یک جای کارمان ایراد داشت، مدت ها بود در یک بازی 4 گل نخورده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: قطعا یک جای کارمان ایراد داشت، مدت ها بود در یک بازی 4 گل نخورده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید