سرمایه گذاری 5 میلیارد تومانی مخابرات کردستان در شهرستان سقز

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه به منظور توسعه خدمات و سرویس های تلفن همراه اول در شهرستان سقز مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است گفت: این اعتبار برای نصب و راه اندازی 2 سایت نو تلفن همراه در این شهرستان هزینه شده است.

سرمایه گذاری 5 میلیارد تومانی مخابرات کردستان در شهرستان سقز

آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه های مختلف برای توسعه کمی و کیفی خدمات و سرویس های تلفن همراه از ابتدای امسال تا به امروز اظهار کرد: این اقدامات دو حوزه ارتقا تکنولوژی سایت های موبایل و راه اندازی سایت های تازه با صرف اعتبار چشمگیر در سطح استان اجرا شده است.

وی به راه اندازی دو سایت تازه تلفن همراه در محله های بردبران و گلان شهرستان سقز، به منظور ارائه خدمات با کیفیتِ بالاتر به ساکنین این محدوده اشاره و بیان نمود: هر دو سایت مذکور مجهز به تکنولوژی های 3G و4G هستند.

حکمت با بیان اینکه برای نصب و راه اندازی سایت تازه در این شهرستان امکانات و تجهیزات لازم هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری تامین شده است؛ خاطرنشان کرد: مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان برای این دو سرمایه گذاری شده است.

وی ارتقا کیفیت سرویس های شبکه ارتباطات سیار، دسترسی سریع به محتواها و اطلاعات موجود در فضای مجازی، ارسال سریع و همزمان پیغام به وسیله صوت و تصویر ،بهره مندی دانش آموزان از اینترنت رایگان در راستای استفاده از شبکه مجازی و آموزشی شاد تحت عنوان مدرسه در خانه و ... را از مزایای راه اندازی دو سایت مذکور خاطرنشان کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان نمود: توسعه و ارتقا تکنولوژی ها و سایت های تلفن همراه در راستای پاسخگویی به مطالبات و رضایتمندی مشتریان، همچنان جزیی از برنامه های دارای اولویت در منطقه است که با سعی و کوشش همکاران برای تحقق این هدف کوشش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1277

به "سرمایه گذاری 5 میلیارد تومانی مخابرات کردستان در شهرستان سقز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 5 میلیارد تومانی مخابرات کردستان در شهرستان سقز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید