شیب نزولی بیماران کرونا در تهران متوقف شد ، ممکن است شرایط تهران به سرعت تغییر کند

به گزارش زنگ قلاب بافی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به بستری 172 بیمار در بخش های عادی و 62 بیمار در بخش های ویژه، گفت: شیب نزولی که در روزهای گذشته شاهد بودیم امروز متوقف شده است.

شیب نزولی بیماران کرونا در تهران متوقف شد ، ممکن است شرایط تهران به سرعت تغییر کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، دکتر علیرضا زالی در گفت وگویی تلویزیونی اطهار کرد: تعداد بیماران جدید بستری در بخش های عادی در بیمارستان های تهران در 24 ساعت گذشته بالغ بر 172 بیمار و تعداد بیماران بستری در بخش های ویژه 61 مورد بوده است.

وی اضافه نمود: تعداد افرادی که مجموعاً در 24 ساعت گذشته از مجموع بیمارستان های تهران ترخیص شدند 258 نفر بوده است. آمار، نسبت به روزهای قبل افزایش مختصری نشان می دهد و شیب نزولی که در روزهای گذشته شاهد بودیم امروز متوقف شده است و امیدواریم این مسئله، موقت باشد.

وی ادامه داد: در سه هفته اخیر فراز و فرودهای متفاوتی داشته ایم بنابراین آمار یک روز، قابل قضاوت نیست و باید آمار 48 ساعت آینده نیز مورد تحلیل قرار بگیرد.

زالی اعلام کرد: تهران، از نظر جغرافیایی و جمعیتی پیچیدگی خاص خود را دارد و ممکن است شرایط این شهر به سرعت تغییر یابد و بی توجهی به ملاحظات بهداشتی می تواند منجر به تغییر سیمای بیماری در تهران گردد. با رعایت سخت گیرانه پروتکل های بهداشتی باید از افزایش آمار جلوگیری گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 432

به "شیب نزولی بیماران کرونا در تهران متوقف شد ، ممکن است شرایط تهران به سرعت تغییر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیب نزولی بیماران کرونا در تهران متوقف شد ، ممکن است شرایط تهران به سرعت تغییر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید