ضرورت شتاب گیری پروژه بین المللی راه آهن آستارا - آستارا

به گزارش زنگ قلاب بافی، سخنگوی وزارت امور خارجه در سفر به آستارا بر شتاب گیری پروژه بین المللی راه آهن آستارا - آستارا در این بندر مرزی تاکید نمود.

ضرورت شتاب گیری پروژه بین المللی راه آهن آستارا - آستارا

به گزارش از ، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور امروز در سفر یک روزه خود به آستارا در بازدید از بارانداز ریلی آستارا - آستارا گفت: پروژه بین المللی راه آهن آستارا - آستارا کند پیش می رود.

او اضافه نمود: پیشنهاد می گردد طرف آذری و ایرانی سرعت کار را در این پروژه بیشتر نمایند تا شاهد اتصال خط ریلی آستارا - آستارا به قزوین- رشت باشیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه بندر مرزی آستارا پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یکی از شهرستان های استراتژیک کشور و گیلان است، توضیح داد: جا دارد برای شکوفایی مالی و گردشگری این شهرستان گام های اساسی برداشته گردد.

موسوی همچنین عصر امروز با هیات همراه از مرز زمینی ایران و جمهوری آذربایجان، منطقه ویژه مالی بندر آستارا، پل ریلی و پایانه مسافری مرز آستارا بازدید کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان، حاشیه دریای خزر و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده و از 3 مرز زمینی، دریایی و ریلی برخوردار است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 558

به "ضرورت شتاب گیری پروژه بین المللی راه آهن آستارا - آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت شتاب گیری پروژه بین المللی راه آهن آستارا - آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید