طراحی دکوراسیون اداری

به گزارش زنگ قلاب بافی، طراحی دکوراسیون داخلی اداری , اجرای دکوراسیون اداری تخصص ما می باشد .

طراحی دکوراسیون اداری

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

جهت سفارش و مشاوره با شرکت دکوراسیون داخلی هیردانا تماس حاصل فرمایید : 09125754921 و 021-44274146 و 021-44890732

استفاده از رنگ در طراحی دکوراسیون اداری

ترکیب رنگ ها در یک محیط اداری باعث ایجاد نشاط در فضای کار میگردد که موضوع مهمی است که باید در طراحی داخلی اداره در نظر گرفت هر گونه استفاده از رنگ نا به جا و ترکیب ناهمخوانی رنگ ها نه تنها شکل بصری فضا را به هم میریزد بلکه باعث به وجود آمدن انرژی منفی در مشتریان و محیط داخلی میگردد . امروزه در دکوراسیون اداری به حالت سنتی و کاربردی و استفاده از متریال چوب و رنگ های خنثی کمتر دیده میگردد و بیشتر از رنگ های درخشان مانند قرمز روشن و نارنجی و زرد از جمله رنگ هایی که باعث به وجود آمدن جذب مشتریان میگردد که میتوان از این رنگ ها در مبلمان ها استفاده کرد ولی نه به آن صورتی که همه رنگ ها به رنگ روشن در بیاید بلکه میتوان با استفاده از رنگ های خنثی در دیوارها و سقف و با انجام چند تم رنگ روشن درخشان در مبلمان ها جذابیت را به وجود آورد .

استفاده کردن از جایگاه قرمز روشن باید با یک میز چوبی به رنگ طبیعی و نورپردازی خنثی زیبایی دفتر را چند برابر میکند و باعث جذابیت فضا میگردد و مشتریان که وارد فضا میگردد پویای و سرزندگی در فضا را احساس میکنند . در دکوراسیون د اخلی اداری استفاده از فرم های ساده و بی آلایش و استفاده از رنگ سفید در اجرای دکوراسیون اداری یکی از گزینه های انتخابی فضای اداری می باشد. سفید رنگی است که باعث احساس مدرن بودن و به وجود آوردن شفافیت فضا می گردد و ترکیب شدن آن با فرم های ساده یک حالت باز و بزرگی را نشان می دهد اگر مبلمان از رنگ قرمز استفاده گردد و با لوازم رو میزی مشکی و سفید ترکیب گردد یک نمای شیک و باب روز را در محیط اداری به وجود می آورد .

از پروژه های طراحی نما , بازسازی ساختمان و دکوراسیون لوکس شرکت معماری خبرنگاران دیدن فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 570

به "طراحی دکوراسیون اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید