فراخوان جذب هیئت علمی در دانشگاه جامع امام حسین (ع)

به گزارش زنگ قلاب بافی، دانشگاه جامع امام حسین (ع) از بین فارغ التحصیلان و دانشجویان سال آخر دکتری تخصصی (PhD) کادر هیئت علمی و پژوهشگر در کرسی های تخصصی دانشکده ها و پژوهشکده ها و مراکز علم و فناوری جذب می کند.

فراخوان جذب هیئت علمی در دانشگاه جامع امام حسین (ع)

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه جامع امام حسین (ع) به منظور تکمیل کادر هیئت علمی و پژوهشگر در کرسی های تخصصی دانشکده ها و پژوهشکده ها و مراکز علم و فناوری خود در زمستان سال 1400 به جذب هدفمند فارغ التحصیلان و دانشجویان سال آخر دکتری تخصصی (PhD) مستعد، توانمند، متعهد و انقلابی دانشگاه های معتبر ملی و بین المللی می پردازد.

به همین علت از متقاضیان در کلیه رشته های علوم پایه، علوم انسانی و علوم فنی و مهندسی دعوت می شود حداکثر تا تاریخ چهارشنبه 15 دیماه 1400 با مراجعه به سایت دانشگاه (به آدرس www.ihu.ac.ir) نسبت به کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در این فراخوان اقدام کنند.

لازم به ذکر است با عنایت به اینکه در محیط دانشگاه ها، اعضای هیئت علمی و اساتید به عنوان محور اصلی تحول دانشگاه عمل می کنند؛ لذا به منظور تحقق اهداف و ماموریت های این دانشگاه در اعتلای علمی و فناورانه کشور و انقلاب اسلامی، دانشگاه جامع امام حسین (ع) مبادرت به تغییر منطق آیین نامه ترفیع و ارتقای اعضای هیئت علمی خود از مقاله محوری بدون ماموریت، به منطق احصاء و حل مساله ماموریت گرا نموده است.

این آیین نامه نو ترفیع و ارتقای اعضای هیئت علمی (لینک) به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور رسیده و هم اکنون در حال اجرا بوده و مبنای جذب هیئت علمی این دانشگاه نیز قرار گرفته است.

متقاضیان محترم می توانند سوالات خود را از طریق بخش نظرات همین صفحه و یا پست الکترونیک دانشگاه به آدرس [email protected] مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1377

به "فراخوان جذب هیئت علمی در دانشگاه جامع امام حسین (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جذب هیئت علمی در دانشگاه جامع امام حسین (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید