فوت وفن مراقبت از تختخواب و ایمن کردن آن در برابر گربه خانگی

به گزارش زنگ قلاب بافی، با این که داشتن یک حیوان خانگی ملوس و نازنازی مانند گربه خیلی لذت بخش است اما موی گربه و توده های مرطوب آن اصلاً خوشایند نیست.

فوت وفن مراقبت از تختخواب و ایمن کردن آن در برابر گربه خانگی

محافظت تختخواب در برابر گربه به معنی تنبیه گربه یا حکمفرمایی بر روی رفتار و حرکات او نیست. با یک روش خیلی آسان می توانید راحتی و سلامت خودتان را در تخت تضمین کنید. به هم خانه پشمالوی خود از همان بچگی یاد بدهید که روی تخت نرود زیرا این کار رفتارهای مقاومتی و جبهه گیرانه او در بزرگسالی را از بین می برد و کمتر ضروری است شما او را از رفتن به روی تختخواب بازدارید.

چیزهایی که لازم دارید:

  • درخت گربه
  • کاور پلاستیکی برای تشک
  • ملحفه
  • پد تختخواب
  • پتو
  • لحاف
  • رومیزی

کارهایی که باید انجام دهید:

1- هر وقت گربه خود را روی تخت دیدید، خودتان برای بلند کردنش از آنجا دست به کار شوید. او را کتک نزنید و سرش فریاد نکشید. با این کارها رفتارهای خوب را تشویق نمی کنید. گربه را با پاداش و جایزه دادن از روی تختخواب خود بلند کنید.

2- درخت برای گربه درست کنید و در خانه خود مکانی را برای استراحت او اختصاص دهید تا جذابیت تختخواب شما برایش کمتر گردد. برای استفاده از درخت گربه یا تختخواب گربه به رفتارهایش جایزه و پاداش دهید.

3- روی تشک خوشخواب خود کار پلاستیکی بکشید تا شوره و مایعات بدن به تختخواب شما نشت نکند.

4- روی کاور پلاستیکی یک پد تختخواب و ملحفه هایی در ابعاد متناسب بیندازید تا حس کاور پلاستیکی را نرم کند.

5- روی همه آنها، ملحفه، پتو یا لحاف بیندازید تا شبیه حالت معمول گردد.

6- وقتی از تختخواب خود استفاده نمی کنید یک روتختی نایلونی بزرگ و سنگین روی آن پهن کنید تا موی گربه به آن نچسبد. از موادی بهره ببرید که بافت نرم و صافی دارند و گربه آنها را چنگ نمی زند. قبل از این که به خواب بروید آنها را تا پایین تخت تا کنید.

نکته قابل توجه

نصب ریل های محافظ از پریدن گربه های کوچک به روی تختخواب شما جلوگیری می نماید اما گربه بزرگسال می تواند از روی آن بپرد. حتی اگر ریل ها و نرده های مقاومی نصب کنید، ممکن است گربه در هنگام پریدن به روی تختخواب شما به خودش آسیب برساند. از این نرده ها با احتیاط بهره ببرید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1532

به "فوت وفن مراقبت از تختخواب و ایمن کردن آن در برابر گربه خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت وفن مراقبت از تختخواب و ایمن کردن آن در برابر گربه خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید