مقاله: 15 فیلم برتر راک (دواین جانسون)؛ پر درآمدترین مرد هالیوود

به گزارش زنگ قلاب بافی، جومانجی: به جنگل خوش آمدید از آن فیلم هایی است که به نظر می رسید نتیجه نمی دهد، ولی به طرز غریبی پیروز در آمد. داستان پسری جوان و به اصطلاح خر خوان که به همراه هم مدرسه ای هایش وارد جهانی یک بازی کامپیوتری جادویی می شود و آنجا از یک پسر لاغرمردنی، تبدیل می شود به غولی مثل دواین جانسون، و باید از عجیب ترین موقعیت ها جان سالم به در ببرد.

مقاله: 15 فیلم برتر راک (دواین جانسون)؛ پر درآمدترین مرد هالیوود

ترکیب دواین جانسون و کوین هارت برای کمدی همیشه جواب داده است و احتمالا در آینده هم نتیجه خواهد داد. کنار هم قرار دریافت دو موجودی که اینقدر تفاوت ظاهری دارند خود به خود دست مایه خنده و شوخی های بامزه است. فیل و فنجانی که در اتفاق های مختلف کنار هم قرار می گیرند و هربار بامزه تر از قبل می شوند. فیلم کمدی دیوانه واری دارد و از نمایش این دیوانگی شرمسار نیست. صحنه ای در آن هست که طی یک درگیری تن به تن، راک با یک موز به مصاف مردی می رود که سلاحش چاقویی بزرگ است، و راک موز به دست برنده این درگیری می شود. چنین جنون بامزه ای فقط از اکشن های دواین جانسون بر می آید.

احتمالا یکی از خنده دار ترین حضورهای کوتاهی است که از دواین جانسون دیده ایم. راک و ساموئل ال جکسون تنها در دقایق اولیه این فیلم حضور دارند، ولی با همین حضور افتخاری و کوتاهشان کاری می کنند که حتی از کل فیلم بامزه تر است. دو مأمور پلیس کله شق که غرور احمقانه شان سرنوشتی تلخی برایشان رقم می زند. راک همان دقایق اول فیلم حضور دارد و بعد از اتفاق ناگواری که برای او و همکارش می افتد، دیگر نمی بینیمش. ولی تصویرش تا آخر فیلم از یادمان نمی رود.

منبع مقاله: 15 فیلم برتر راک (دواین جانسون)؛ پر درآمدترین مرد هالیوود

انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1319

به "مقاله: 15 فیلم برتر راک (دواین جانسون)؛ پر درآمدترین مرد هالیوود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 15 فیلم برتر راک (دواین جانسون)؛ پر درآمدترین مرد هالیوود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید