نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی برگزار می گردد

به گزارش زنگ قلاب بافی، به گزارش خبرنگاران ، آیین پایانی نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی از سوی مرکز مدیریـت حوزه های علمیه، آزمایشـگاه داده کاوی دانشـگاه علم و صنعـت، مرکـز تحقیقـات کامپیوتـری علـوم اسـامی (نور)، موسسـه اشـراق و عرفـان و با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران 4آبان ماه امسال در قم، مدرسه علمیه معصومیه برگزار می گردد.

نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی برگزار می گردد

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

آنالیز فقهی و تحلیلی، نظریه پردازی و الگوسازی، تحلیل فرصت ها و تهدیدها، طراحی الگوریتم و هستان نگار، استدلال ورزی و مدل سازی منطقی، برنامه های کاربردی و تعاملی هوشمند و ساخت پیکره و طراحی ابزارهای پایه ای و میانی ازجمله محورهای تشکیل دهنده این همایش هستند.

این همایش آثار محققان را در قالب مقاله علمی، یادداشت تحلیلی، پروژه فناورانه کسب و کار، محتوای ترویجی و هنری، طرح ها و سامانه های در حال توسعه، ایده پردازی و تجربه نگاری همچنین زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری دریافت می نماید.

این نشست با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور حدود 70 نفر از مدیران مراکز علمی-تحقیقاتی حوزوی و دانشگاهی و جمعی از فرهیختگان و اساتید حوزه و دانشگاه نمایشگاه دستاوردهای هوش مصنوعی در فراوری دانش اسلامی شروع و از جدیدترین دستاوردهای علمی و فنی در زمینه پژوهش علوم اسلامی رونمایی خواهد شد.

مشروح این مراسم به صورت زنده از شبکه های صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 677

به "نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید