هرمزگان پایلوت همکاری دو کشور ایران و عمان شد

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: طی سفری که با وزیر صنعت ، معدن و تجارت به کشور عمان برای حضور در نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران مسقط عمان داشتیم، مقرر شد استان هرمزگان به عنوان پایلوت همکاری دو کشور انتخاب گردد.

هرمزگان پایلوت همکاری دو کشور ایران و عمان شد

با تور ارزان لحظه آخری عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، جاسم جادری در حاشیه سیزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران مسقط عمان اطلاع داد و گفت: در این نمایشگاه 12 غرفه و 40 شرکت کننده از استان هرمزگان حضور داشتند.

وی افزود: طی این سفر دو جلسه با وزیر صنعت و تجارت عمان و رئیس اتاق بارزگانی داشتیم که پس از مزاکرات مقرر شد هرمزگان به عنوان پایلوت همکاری دو کشور انتخاب گردد و تا یک ماه آینده شاهد حضور رئیس اتاق صنعت و تجارت عمان در استان باشیم.

جادری خاطر نشان کرد: همچنین به منظور استمرار خطوط تردد شناور دریایی مسافری و بار توافق شد تا مسائل میان دو کشور در این خصوص و اشکالات موجود برطرف شوند.

وی این سفر را دستاورد خوبی برای استان دانست و بیان کرد: نتیجه این سفر در آینده نزدیک برای بازرگانی، گردشگری و تجار استان هرمزگان مفید فایده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 138

به "هرمزگان پایلوت همکاری دو کشور ایران و عمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرمزگان پایلوت همکاری دو کشور ایران و عمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید