واکاوی موانع تحقق قطع زنجیره بیماری کرونا در برنامه تهران 20

به گزارش زنگ قلاب بافی، تهران (پانا) - برنامه تهران 20 امشب (شنبه 13 شهریورماه) میزبان حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و مهرداد جمال ارونقی معاون فنی امور گمرک ایران خواهد بود.

واکاوی موانع تحقق قطع زنجیره بیماری کرونا در برنامه تهران 20

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و معاون فنی گمرک ایران امشب به تهران 20 می آیند تا پیرامون آخرین شرایط واردات و فراوری واکسن در کشور تبادل نظر کنند.

بعلاوه در این برنامه عواملی که مانع قطع زنجیره ابتلای به بیماری کرونا می گردد، در این برنامه مورد واکاوی و آنالیز قرار می گیرد.

مخاطبان برنامه تهران 20 می توانند پیغام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه به وسیله سامانه پیغامکی 10000520 یا با شماره تلفن گویای 27865055 با ما در میان بگذارند.

تهران 20 روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه با اجرای محمد دلاوری و روزهای یکشنبه و چهارشنبه با اجرای علی مروی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت 20 از شبکه پنج سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.

این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که به تهیه کنندگی حسن نظری و با سردبیری محمد محسن فیضی پور روانه آنتن شبکه پنج سیما می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1199

به "واکاوی موانع تحقق قطع زنجیره بیماری کرونا در برنامه تهران 20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکاوی موانع تحقق قطع زنجیره بیماری کرونا در برنامه تهران 20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید