تور قطر: پیشنهاد عجیب تیم قطری به گزینه پرسپولیس

به گزارش زنگ قلاب بافی، پس از جدایی مهدی شیری از پرسپولیس به نظر می رسد خرید رامین رضاییان مهمترین هدف یحیی گل محمدی و این باشگاه برای تقویت سمت راست خط دفاعی باشد. به همین دلیل شنیدیم مدیران باشگاه الدحیل قطر که نمی خواهند پولی بابت فسخ قرارداد رامین رضاییان پرداخت نمایند و از طرفی قصد دارند لژیونر ایرانی را برای بخشیدن مطالبات تحت فشار بگذارند به او پیشنهاد عجیبی ارائه نموده اند: با تیم امید الدحیل تمرین کن، ما پولت را می دهیم!

تور قطر: پیشنهاد عجیب تیم قطری به گزینه پرسپولیس

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

این دستور به معنای نیم فصل دوری رامین رضاییان از مسابقات رسمی و لیگ ستارگان قطر خواهد بود. مدیران باشگاه الدحیل نیز به خوبی می دانند بازیکن ایرانی با این دستور یا پیشنهاد عجیب و غریب مخالفت می نماید بنابراین این سنگ بزرگ را جلوی پای رامین رضاییان انداختند تا او را راضی به بخشیدن مطالبات خود نمایند.

گفته می گردد باشگاه الدحیل چنانچه بخواهد قرارداد رامین رضاییان را فسخ کند باید رقمی حدود یک میلیون دلار به این بازیکن ایرانی پول بدهد و تمام این بازی ها نیز به همین دلیل است. شاید در لحظه نگارش این مطلب رامین رضاییان رضایتنامه اش را گرفته یا اینکه قصد سفر به ایران را داشته باشد، اما چند روزی می گردد مدیربرنامه های این بازیکن در کشور قطر به سر می برد. اختلاف اصلی رضاییان و باشگاه قطری، رقم دریافتی برای فسخ قرارداد است و طرفین بر سر مبلغ دریافتی یا تخفیف بازیکن ایرانی مشغول چانه زنی بوده اند.

رامین رضاییان درحالی برسر مبلغ دریافتی خود از الدحیل مشغول چانه زنی است که روز 23 بهمن ماه جاری آخرین فرصت برای جابجایی زمستانی است. مدافع راست ایرانی الدحیل نیز تنها درصورتی می تواند پرسپولیسی گردد که قبل از 23 بهمن ماه قراردادش با باشگاه قطری را فسخ نموده باشد.

نکته قابل توجه آن که در این مدت رامین رضاییان مرتب با یحیی گل محمدی (تأکید می کنیم یحیی گل محمدی) در ارتباط بوده و به سرمربی پرسپولیس قول داده است به هر شکل ممکن قراردادش با تیم قطری را فسخ و به تهران خواهد آمد. این روز ها پس از جدایی مهدی شیری و مصدومیت سیامک نعمتی همه امید یحیی گل محمدی برای تقویت سمت راست خط دفاعی تیمش به خرید رامین رضاییان است.

بازیکنی که طرفداران پرسپولیس نیز خاطرات بسیار خوبی از او دارند و ستاره محبوبی در این تیم می تواند باشد.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1414

به "تور قطر: پیشنهاد عجیب تیم قطری به گزینه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: پیشنهاد عجیب تیم قطری به گزینه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید