چرا باید تجهیزات و گوشی ویپ گرند استریم بخریم؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، کمپانی بزرگ گرنداستریم در سال 2002 شروع به فعالیت کرد. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر بوستون آمریکا واقع است و مراکز متعددی در مناطق و کشورهای دیگر از جمله لس آنجلس، دالاس، چین، ونزوئلا، مراکش، مالزی، اسپانیا، اوکراین و کلمبیا دارد.

چرا باید تجهیزات و گوشی ویپ گرند استریم بخریم؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ویپ 98، فعالیت شرکت Grandstream در زمینه تولید تجهیزات سخت افزاری مبتنی بر پروتکل سیپ، از جمله تلفن ویپ (IP Phone)، گیت وی های آنالوگ و دیجیتال، مرکز تلفن تحت شبکه (IP PBX) دوربین مداربسته و ویدئو کنفرانس است.

سبد محصولات گرند استریم

گرنداستریم سبد کاملی از محصولات تحت شبکه ویپ دارد و هر سازمان کوچک، متوسط و بزرگی را از سایر برندهای دیگر بی نیاز می نماید. محصولات ویپ گرند استریم - Granstream شامل انواع گوشی ویپ بیسیم و باسیم در رده های کارشناسی، اپراتوری و مدیریتی است. همچنین از دیگر محصولات مهم این شرکت می توان به گیت ویهای آنالوگ و دیجیتال، دوربینهای مداربسته، اینترکام و تجهیزات ویدئو کنفرانس اشاره کرد.

تلفن های تحت شبکه رومیزی - IP Phone

کمپانی گرنداستریم در سه رده مختلف تلفنهای رومیزی ویپ تولید کرده است. تلفنهای کارشناسی که گوشی هایی ساده با امکانات بسیار کم هستند. معمولا روی این گوشی ها تعداد داخلی کمی را می توان رجیستر کرد، کلیدهای سختافزاری BLF ندارند و ظاهری بسیار ساده دارند. گوشیهای اپراتوری ظاهر و امکاناتی متفاوت نسبت به تلفن های کارشناسی دارند. این گوشی ها معمولا امکان رجیستر کردن تعداد بیشتری داخلی سیپ دارند و همینطور کلیدهای BLF بیشتری برای مشاهده آزاد یا اشغال بودن داخلی ها یا ثبت Speed Dial دارند. همچنین تلفن های مدیریتی VOIP با امکانات بسیار زیاد مثل مکالمه تصویری، صفحه نمایش رنگی و لمسی، سیستم عامل اندروید، داشتن پورت USB و پخش انواع فایل های صوتی و تصویری و ... از ویژگی های گوشی ویپ گرنداستریم است.

تلفن های بیسیم - DECT & Wi-Fi Phone

ممکن است شما شخصی باشید که با توجه به سمت و نوع کار خود دائم در سازمان در حال رفت و آمد است و همچنین همیشه باید در دسترس باشید. گرند استریم برای این موضوع گوشیهای بیسیم مبتنی بر تکنولوژی دکت و همینطور وای فای را طراحی و تولید کرده است. تلفنهای بی سیم گرند استریم - Granstream در چند مدل مختلف با ظاهر و کارایی هایی متفاوت تولید شدهاند. گوشیهای دکت از طریق بیسها که در واقع به عنوان اکسس پوینت در شبکه ویپ هستند و گوشی های Wi-Fi از طریق اکسس پوینتهای شبکه با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. در ارتباطات دکت گرنداستریم حداکثر می توانید 10 هندست را در یک بیس رجیستر نمایید.

تجهیزات کنفرانس صوتی و تصویری - Video Conference

تجهیزات کنفرانس صوتی و تصویری گرنداستریم تا به امروز توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در این حوزه پیدا کند. ویدئو کنفرانس Grandstream شامل چند مدل دوربین و کدک با کیفیت برای میزبانی جلسات مهم کاری، درمانی، آموزشی و ... است. در کنار تولید تجهیزات، نرم افزاری نیز در این حوزه تولید شده است که می توانند میزبانی جلسات شما را بر عهده داشته باشد.

تلفن کنفرانس - Conference Phone

اتاق های کنفرانس همیشه نیاز به تجهیزاتی برای تسهیل برقراری ارتباط و کنفرانسهای چند طرفه هستند. ممکن است در سازمان شما قراری برای یک جلسه صوتی چند طرفه برنامه ریزی شود اما به دلیل عدم وجود تجهیزات و ملزومات کافی جلسه به درستی پیش نرود. تلفن های کنفرانس صوتی گرنداستریم مدل GAC2500 به شما این امکان را می دهند تا بتوانید با بالاترین کیفیت جلسات خود را برگزار نمایید. این سخت افزار از میکروفون و بلندگوهای بسیار قوی تشکیل شده است و با قرار دادن آن در وسط میز کنفرانس تمام حضار می توانند با افراد خارج از سازمان مکالمه کنند.

گیت وی آنالوگ و دیجیتال - VOIP Gateway

کمپانی گرند استریم - Granstream در کنار سایر محصولات خود یکی از پرکاربردترین سخت افزاری های حوزه ویپ را نیز تولید و ارائه می نماید. گیت وی های آنالوگ و دیجیتال گرنداستریم به صورت پورت های FXO/FXS/E1 با 1 تا 32 پورت در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. این گیت ویها به دلیل کیفیت بالا و سازگاری خوب با خطوط مخابراتی بسیار مورد توجه کارشناسان سیستمهای تلفنی تحت شبکه در ایران قرار گرفته است.

مراکز تلفن تحت شبکه - IP PBX

گرنداستریم در لیست محصولاتش سیستمهای تلفنی ویپ بسیار قدرتمند و پرظرفیت را دارد. این IP PBX ها با پارت نامبر UCM در سبد محصولات گرنداستریم مشخص می شوند و می توانند تا 2000 کاربر و 200 تماس همزمان را پشتیبانی کنند. با توجه به اینکه این مراکز سخت افزاری هستند به صورت پیش فرض دارای پورت های FXO و FXS نیز هستند.

سایر تجهیزات

از دیگر محصولات شرکت گرنداستریم می توان به اکسس پوینت، سوییچ، دوربین مداربسته، اینترکام، پیجینگ و نرم افزار مدیریت دوربینهای مداربسته تحت شبکه اشاره کرد.

گوشی 1610/1625 و گیت وی 4108/4104پرفروش ترین محصولات گرنداستریم در ایران

گرنداستریم طیف وسیعی از تجهیزات مبتنی بر پروتکل سیپ را در سبد محصولات خود گنجانده است. اما در کشور ایران تعدادی از این محصولات به دلیل کیفیت و قیمت رقابتی بسیار پر مخاطب و پرفروش هستند. به عنوان مثال گوشی گرنداستریم 1610 - تلفن ویپ گرند استریم 1625 و همچنین گیت وی گرنداستریم 4104 و گیت وی گرنداستریم 4108 با دو و چهار پورت FXO بسیار مورد توجه کارشناسان حوزه ویپ قرار دارند.

گرنداستریم، همراه همیشگی متخصصین ویپ!

تجهیزات گرنداستریم غیر از ویژگی های ظاهری زیبایی که دارند از لحاظ سخت افزار بسیار قدرتمند و پایدار هستند. برخی برندهای حوزه ویپ متاسفانه سازگاری مناسب با خطوط مخابراتی ایران را ندارند و پس از راه اندازی گیت وی و مراکز تلفن به دلیل عدم سازگاری، با مسائل زیادی روبرو می شوند. گرند استریم به دلیل سخت افزار با کیفیت و سازگاری با خطوط شهری ایران معمولا درصد خطای کمتری را نسبت به برخی از برندهای موجود در بازار دارد. از دیگر ویژگیهای مهم تجهیزات گرنداستریم خدمات پس از فروش بسیار مناسب در ایران و اطلاعات فنی کامل وبسایت این کمپانی است. این برند سالهاست که در ایران مورد استقبال افرادی که از سیستم تلفنی ویپ استفاده می کنند قرار گرفته است و بسیارگسترش یافته است. بنابراین منجر به ارائه خدمات و پشتیبانی بسیار خوبی در ایران شده است.

چگونه محصولات گرند استریم را تهیه کنیم؟

محصولات گرند استریم را می توانید با گارانتی و پشتیبانی معتبر و با خیالی آسوده از فروشگاه ویپ 98 تهیه کنید. فروشگاه ویپ 98 کننده فروش بسیار از برند های معتبر جهان است. یکی مزایای خرید از فروشگاه ویپ 98 برخورداری از پشتیبانی متخصصان ویپ می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 278

به "چرا باید تجهیزات و گوشی ویپ گرند استریم بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید تجهیزات و گوشی ویپ گرند استریم بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید