چگونه هودی را در استایل های مختلف مردانه ست کنیم؟

به گزارش زنگ قلاب بافی، هودی ساده ممکن است شیک ترین لباس موجود در کمد لباستان نباشد، اما یکی از راحت ترین و کاربردی ترین لباس ها است. لباس های کمی وجود دارند که مانند هودی راحت باشند. در صورتی که در پی روش های پوشیدن هودی هستید، باید بدانید که راه های بسیاری برای خانم ها و آقایان برای داشتن استایل شیک با هودی وجود دارد. پوشیدن هودی با شلوار به عنوان تیپ ورزشی یا پوشیدن آن با کت، هر دو یک استایل راحت و شیک را ایجاد می نمایند.

چگونه هودی را در استایل های مختلف مردانه ست کنیم؟

هودی چیست؟

هودی نوعی سویشرت، پلیور یا ژاکت است که کلاه دارد. استایل هودی بیشتر غیر رسمی یا ورزشی است که اغلب آن را با شلوارهای گرمکن می پوشند. این لباس یک تکه محافظ از پوشش بیرونی است که راحت و گرم بوده و کمربند و آستین های آن گرما را نگه می دارند. از آنجایی که هودی ها گشاد بوده و از پنبه تهیه می شوند، راحت و بدون محدودیت هستند. علاوه بر این، کلاه آن ها می تواند برای گرم نگه داشتن سر در سرما و محافظت در زمان بارش باران استفاده گردد. بسیاری از هودی ها بعلاوه یک یا چند جیب بزرگ در جلو دارند که برای نگهداری وسایل یا گذاشتن دست به کار می فرایند.

  • 17 عنصر استایل مردانه در فصل زمستان که حتما لازمتان می گردد

استایل غیر رسمی با هودی

1. یک هودی را به عنوان قسمت میانی استایل خود انتخاب کنید و در این صورت، هودی مورد توجه ترین قسمت استایل و تیپ شما خواهد شد. بنابراین هودی ای را انتخاب کنید که راحت باشد. هودی هایی که روی آن ها نوشته وجود دارد، انتخاب خوبی برای این منظور هستند و هودی های ساده، بیشتر حس کلاسیک بودن دارند. موقعیت های مناسب برای داشتن تیپ غیر رسمی شامل موارد زیر است:

  • لباس های روزمره
  • بیرون رفتن با دوستان
  • موقعیت های غیر رسمی مانند رویدادهای ورزشی یا خرید

2. هودی خود را با لگ، شلوار گرمکن یا سایر شلوارهای ورزشی متناسب ست کنید. از پوشیدن هودی به همراه شلوار گرمکن اجتناب کنید. با وجود این که این استایل راحت است، اما به صورت کلی گشاد به نظر می رسد. به جای آن، شلوارهای ساده و بدون طرح با اندازه متناسب ورزشی را برای ایجاد تضاد با طرح گشاد هودی انتخاب کنید.

انتخاب های مناسب برای این سبک موارد زیر هستند:

  • شلوار یوگا
  • لگ
  • شلوار جاگر
  • شلوار استرچ ورزشی

3. استایل خود را با یک جفت کفش ورزشی یا اسنیکرز چرم تکمیل کنید. از آن جایی که این تیپ غیر رسمی تر به نظر می رسد، یک جفت کفش ورزشی، انتخاب بسیار خوبی است. اگر می خواهید استایل کمی رسمی تر داشته باشید، کفش اسنیکرز چرمی بپوشید. در هر حال، رنگ های خنثی ایدئال هستند، اما هر مدل کفش ورزشی جلوه خوبی خواهد داشت.

اسنیکرز های ورزشی بعلاوه کفش های بسیار خوبی برای داشتن تیپ ورزشی هستند. هودی را با لگ یا شلوار ورزشی متناسب برای تکمیل استایل خود، ست کنید.

4. روی هودی خود، یک کت نازک غیر رسمی بپوشید. پوشیدن یک کت غیر رسمی روی هودی، یک استایل روزمره عالی است که در عین حال بدن را هم گرم نگه می دارد. انتخاب های بسیاری برای کت های غیر رسمی وجود دارد، باید کتی را انتخاب کنید که خیلی حجیم نباشد. گزینه های مناسب برای این کار:

  • کت چرم یا جین
  • پی کت مناسب برای هوای بارانی
  • کت نازک مناسب هوای بهاری
  • کت یا لباس ورزشی برای داشتن استایل ورزشی

استایل شیک با هودی

1. هودی ای با رنگ خنثی را انتخاب کنید. فرقی نمی نماید که جلوی آن زیپ داشته باشد یا جلو بسته باشد. از آنجایی که می خواهید استایل رسمی تری داشته باشید، از انتخاب هودی هایی که لوگو دارند یا روی آن ها نوشته وجود دارد، اجتناب کنید. رنگ های سفید، سیاه، خاکستری و خاکی گزینه های مناسبی هستند.

بعلاوه به خاطر داشته باشید که هودی نازک تر بسیار شیک تر از هودی ضخیم و سنگین است. اگرچه، پوشیدن هودی جلوه کژوال و ورزشی ای را ایجاد می نماید و اهمیتی ندارد که چه چیزی را با آن ست کنید.

2. روی هودی یک کت خوش دوخت بپوشید. گزینه های مناسب، کت، کت و شلوار یا کت ورزشی هستند، اما در هر دو حالت مطمئن شوید که اندازه آن ها متناسب باشد. پوشیدن کتی که اندازه متناسب نداشته باشد می تواند استایل شما را حجیم یا گشاد نشان دهد.

در خصوص کت متناسب، درز روی بالای آستین باید به صورت دقیق روی شانه قرار گرفته و دکمه بالایی روی مرکز شکم قرار بگیرد. انتهای آستین ها هم باید به صورت دقیق بین محل اتصال انگشت شست و مچ دست قرار بگیرد.

کت آستردار حجیم تر به نظر می رسد، به ویژه زمانی که زیر آن هودی پوشیده باشید. در صورت امکان کت بدون آستر بپوشید.

هودی ای انتخاب کنید که از پارچه نازک تری تهیه شده باشد، با این کار در صورتی که روی آن کت بپوشید، تیپ حجیمی نخواهید داشت.

3. برای داشتن استایل کلاسیک، کت چرم انتخاب کنید. در صورتی که نمی خواهید کت رسمی بپوشید هودی خود را با یک کت چرم ست کنید. با این کار در استایل شما همچنان هودی بیشتر از کت جلوه خواهد داشت. به همین منظور کت چرمی را انتخاب کنید که هیچ گونه زیپ و وسیله زینتی نداشته باشد.

4. هودی را با شلواری که اندازه متناسبی دارد ست کنید. با انجام این کار استایل شما غیر رسمی به نظر نخواهد رسید و به شما این امکان را می دهد که استایل شیکی با هودی داشته باشید. علاوه بر این، تیپ شما را آراسته تر می سازد.

شلوار جین های گشاد انتخاب بسیار خوبی برای ست کردن با هودی هستند. پایین شلوار باید بالای پا قرار بگیرد.

هودی را داخل شلوار قرار ندهید، این کار باعث می گردد کمر شلوارتان حجیم به نظر برسد.

5. برای تکمیل استایل خود یک کفش پاشنه بلند یا اسنیکرز ساده بپوشید. در صورتی که کفش پاشنه بلند را انتخاب می کنید، به خاطر داشته باشید که رنگ خنثی داشته باشد. برترین رنگ های انتخابی برای کفش ها شامل موارد زیر هستند:

  • مشکی
  • قهوه ای
  • خاکستری
  • سرمه ای

استفاده از اکسسوری به همراه هودی

1. لباس هایتان را با رنگ های مختلف ست کنید. در صورتی که هودی شما رنگ ساده ای دارد، افزودن کمی رنگ می تواند استایل را شیک تر نشان دهد. گزینه های مناسب برای افزودن رنگ:

  • یک شال رنگ روشن تک رنگ یا طرح دار
  • یک ساعت یا دستبند رنگارنگ

2. کمی جواهرات یا عینک آفتابی را برای غیر رسمی تر کردن استایل اضافه کنید. این کار به ویژه در صورتی که هودی خود را با کت بپوشید، بسیار خوب خواهد بود. یک گردنبند ساده و بلند، گوشواره طلا یا نقره به درخشش بیشتر استایل یاری می نماید. عینک آفتابی هم اکسسوری خوبی برای افزودن کمی جلوه به استایل روزمره است.

3. به جای استفاده از کلاه هودی، یک کلاه دیگر بر سر بگذارید. در حالی که کلاه هودی برای گرم نگه داشتن بسیار خوب است، اضافه کردن کلاه روش دیگری برای اضافه کردن اکسسوری و جزئیات چشمگیر به استایل است.

در فصل زمستان، از کلاه بافتنی رنگارنگ یا گوش بند بهره ببرید. در هوای گرم تر، کلاه حصیری انتخاب سبک وزن تری است.

  • چگونه یک کت زمستانی مجذوب نماینده و کاربردی انتخاب کنیم؟

6 مدل کت که می توانید با هودی بپوشید

1. کت بامبر

پوشیدن هودی با کت بامبر (کتی که آستین و کمر کش دارد)، یک استایل مدرن را به وجود می آورد. اگرچه این ترکیب به اندازه سایر کت ها کلاسیک نیست، اما می تواند استایل زیبایی را ایجاد کند. برای شیک تر شدن استایل، یک هودی زیپ دار به رنگ کلاسیک مانند خاکستری، مشکی یا سرمه ای انتخاب نموده و آن را با مدل دلخواه کت بامبر به جنس پلاستیک، پشم یا آستین چرم ست کنید. برای تکمیل استایل خود، یک شلوار جین مشکی یا آبی تیره و یک جفت کفش اسنیکرز را با آن ست کنید.

2. کت بلند

زمانی که مساله گرم ماندن به همراه داشتن استایل شیک مطرح می گردد، کت همواره یک انتخاب عالی است. اغلب افراد کت را برای استایل های رسمی استفاده نموده و از کاربرد آن برای استایل غیر رسمی اطلاعی ندارند. سعی کنید هودی سفید را با کت مشکی یا قهوه ای، برای داشتن استایل غیر رسمی امتحان کنید. فقط به خاطر داشته باشید که این استایل را با شلوار گشاد و کفش اسنیکرز تکمیل کنید.

3. کت پارکا

با پوشیدن هودی به همراه کت پارکا، خود را از باد، باران و سرما محافظت کنید. این ترکیب نه تنها گرم است بلکه بسیار شیک و مدرن به نظر می رسد. برای این استایل، یک هودی مشکی را با کت پارکای مشکی ست نموده و با پوشیدن شلوار بند دار یا راسته آن را تکمیل کنید.

4. کت جین

پوشیدن هودی با کت جین یکی از روش های عالی برای داشتن استایل غیر رسمی و جالب است. اگرچه انتخاب های بسیاری برای کت جین وجود دارد، اما جین آبی گزینه ای است که بسیار کاربردی بوده و با رنگ های زیادی ست می گردد. سعی کنید کت جین را با هودی سفید یا طوسی بپوشید و استایل خود را با شلوار جین اسکینی و کفش اسنیکرز تکمیل کنید.

5. کت چرم

یکی از برترین روش های گرم ماندن در زمستان پوشیدن هودی زیر کت چرم است. این ترکیب علاوه بر ایجاد گرمای فراوان، بسیار شیک و زیبا است. برای این استایل، یک کت چرم مشکی را با هودی زیپ دار مشکی ست نموده و شلوار جین اندامی مشکی رنگ یا آبی را با آن بپوشید.

6. کت شیرلینگ

برای داشتن استایل گرم و زیبا در زمستان، هودی را با کت شیرلینگ (کتی که از پوست گوسفند تهیه می گردد)، ست کنید. از آنجایی که هم کت و هم هودی ظاهر ضخیم و سنگینی دارند، بهتر است از رنگ مشکی استفاده نکنید. چرم قهوه ای یا کت جین انتخاب های بسیار خوبی هستند و گرما را به استایل شما اضافه می نمایند. هودی طوسی رنگ، انتخاب کاربردی ای است که می توانید آن را با شلوار رنگ متضاد ست کنید.

نکته های پوشیدن هودی

  • از هودی برای گرم ماندن در فصل زمستان بهره ببرید.
  • برای داشتن استایل شیک تر هودی ساده را با لایه بیرونی ست کنید.
  • برای استایل متناسب تر، هودی زیپ دار و برای استایل گشادتر و راحت تر هودی جلو بسته را انتخاب کنید.
  • برای داشتن استایل شیک و زیبا، هودی را با کت چرم یا کت جین بپوشید.
  • برای داشتن استایل مدرن تر، هودی را با کت پارکا، کت بامبر یا پی کت بپوشید.
  • استایل هودی را با یک جفت جین و کفش اسنیکرز یا بوت کامل کنید.

در این مطلب با آموزش چگونگی پوشیدن هودی و ست کردن آن با کت های مختلف آشنا شدیم. شما کدام مدل هودی و کدام سبک ست کردن آن را دوست دارید؟

منابع: wikiHow، The Trend Spotter

منبع: دیجی استایل
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1416

به "چگونه هودی را در استایل های مختلف مردانه ست کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه هودی را در استایل های مختلف مردانه ست کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید