کارایی واکسن آکسفورد برای نوع آفریقای جنوبی کرونا محدود است

به گزارش زنگ قلاب بافی، بنا بر اعلام آسترازنکا، داده های اولیه از تحقیقات انجام شده نشان می دهد، واکسن این شرکت که به طور مشترک با دانشگاه آکسفورد فراوری شده است، از کارایی کمتری در برابر نوع آفریقای جنوبی ویروس کرونا در مقایسه با دیگر انواع آن برخوردار است.

کارایی واکسن آکسفورد برای نوع آفریقای جنوبی کرونا محدود است

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش بی بی سی، با این حال، بنا بر اعلام این شرکت، تحقیقات اجرا شده محدود بوده اند و هنوز میزان دقیق کارایی واکسن آن معین نیست.

با ارسال مواد دارویی چینی فراوری واکسن آسترازنکا در برزیل شروع می شودکوواکس بیش از 4 میلیون دوز واکسن استرازنکا به ایران می دهدبریتانیا واکسن کرونای فایزر - بیوان تک را برای استفاده از هفته آینده تایید کرد.

انواع جدید ویروس کرونا که در بریتانیا، آفریقای جنوبی و برزیل شناسایی شده اند، از سرعت سرایت بالایی برخوردارند.

شرکت آسترازنکا همچنین اظهار داشت به هیچ کدام از 2000 نفری که تحقیقات بر روی آن ها اجرا شده است، بستری نشده اند و جانشان را از دست نداده اند.

به گفته سخنگوی آسترازنکا، واکسن این شرکت می تواند در برقراری مصونیت در برابر کویید-19 پیروز باشد، زیرا در فراوری آنتی بادی آن پیروز بوده است.

این شرکت همچنین در حال کار بر روی واکسن خود است تا کارایی آن را تا فرارسیدن پاییز ارتقا دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 844

به "کارایی واکسن آکسفورد برای نوع آفریقای جنوبی کرونا محدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارایی واکسن آکسفورد برای نوع آفریقای جنوبی کرونا محدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید