کارخانه: بازی با العربی سنگین ترین مسابقه ای بود که تجربه کردم

به گزارش زنگ قلاب بافی، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: در 12 سالی که در جام باشگاه های آسیا حضور داشته ام، بازی با العربی سنگین ترین مسابقه ای بود که تجربه کردم.

کارخانه: بازی با العربی سنگین ترین مسابقه ای بود که تجربه کردم

جهت دریافت خدمات اجرای هزینه اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مصطفی کارخانه پس از پیروزی شاگردانش برابر العربی قطر و صعود به ملاقات نهایی مسابقات باشگاه های آسیا گفت: خوشحالم بالاخره زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم جواب داد و تیم العربی با این همه مهره بزرگ و به نام را شکست دادیم. آنها تیمی را شکست دادند که بازیکنان نامی از سراسر دنیا را در اختیار دارد.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه توضیح داد: در مسابقه با العربی نقطه قوت حریف که سرویس های بسیار قدرتمندش بود را از کار انداختیم. سالوادور و گروزر وقتی در خط سرویس قرار می گیرند واقعا کار تیم مقابل برای برای دریافت با مشکل روبرو می گردد.

وی تاکید نمود: دو سیاست در این بازی به خرج دادیم. یکی اینکه تایم های استراحت مان را قبل از سرویس های گروزر و سالوادور که پشت سر هم سرویس می زدند، بگیریم تا این دو بازیکن با تاخیر وارد خط سرویس شوند. سیاست و استراتژی دوم نیز این بود که زمانی که پوئن ها را از دست می دهیم و عقب می افتیم، به گذشته فکر نکنیم و با تمام قدرت به فکر جبران امتیاز از دست رفته باشیم و با انسجام و اعتماد به نفس بازیکنان مان بتوانیم بازی را مدیریت کنیم.

کارخانه ادامه داد: در کل بازی سنگینی بود. در 12 سالی که در جام باشگاه های آسیا حضور دارم، این سنگین ترین مسابقه ای بود که تجربه کردم.

سرمربی بانک سرمایه در سرانجام گفت: اگرچه بازی را بردیم اما هنوز کار برای مان تمام نشده است و فردا برای کسب مقام قهرمانی باید به مصاف نماینده قدرتمند ژاپن برویم. هدف بانک سرمایه قهرمانی است و امیدوارم فردا با بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران به تهران بازگردیم.

مرحله نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا فردا (پنج شنبه) با چهار ملاقات در شهرهای نام دین و نین بین ویتنام پیگیری خواهد شد. تیم والیبال بانک سرمایه در ملاقات نهایی و در شهر نین بین به مصاف تویودای ژاپن می رود تا در صورت پیروزی برابر حریف برای دومین سال متوالی قهرمانی آسیا گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 102

به "کارخانه: بازی با العربی سنگین ترین مسابقه ای بود که تجربه کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه: بازی با العربی سنگین ترین مسابقه ای بود که تجربه کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید