کاهش محدودیت مسافرتی در آمریکا برای واکسینه شده ها

به گزارش زنگ قلاب بافی، ایالات متحده آمریکا میخواهد محدودیت های سفری را برای گروهی از مسافرانی که به طور کامل علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند کاهش دهد.

کاهش محدودیت مسافرتی در آمریکا برای واکسینه شده ها

ایسنا: سی ان بی سی، بر اساس اعلام روز دوشنبه کاخ سفید، ایالات متحده در ماه نوامبر فرایند کاهش محدودیت های مسافرتی برای مسافران خارجی از جمله مسافرانی را که از بریتانیا و اتحادیه اروپا قصد سفر به آمریکا دارند و علیه کرونا واکسینه شده اند شروع خواهد نمود.

کسانی که شهفرایند ایالات متحده آمریکا نیستند و قصد دارند از این کشور بازدید نمایند باید مدرک واکسینه بودن و نتیجه منفی آزمایش کرونا را که طی سه روز پیش از سفر صورت گرفته است ارائه نمایند.

این تصمیمات نو از اوایل نوامبر به اجرا گذاشته خواهند شد و انتظار می رود آمار رزرو بلیت های خطوط هوایی برای تعطیلات با افزایش روبرو گردد.

خطوط هوایی و سایر بخش های صنعت گردشگری، ماه ها است که از ایالات متحده درخواست کاهش محدودیت های مسافرتی را دارند. برای نخستین بار در مارس 2020 و در دولت ترامپ این مقررات که درحال حاضر بیش از 30 کشور را شامل می گردد به اجرا گذاشته شد. جو بایدن هم در ماه ژانویه یعنی کمی پس از شروع ریاست جمهوری این مقررات سفری را تمدید کرد.

دولت بایدن بعلاوه مقررات را برای آمریکایی های واکسینه نشده ای که قصد بازگشت به کشور را دارند تشدید نموده است. این افراد باید یک روز پیش از سفر و یک بار هم در زمان ورود آزمایش کرونا انجام دهند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1221

به "کاهش محدودیت مسافرتی در آمریکا برای واکسینه شده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت مسافرتی در آمریکا برای واکسینه شده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید