کرملین: پوتین هیچگاه منتظر کسی نمی ماند

به گزارش زنگ قلاب بافی، سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به ادعای جدید بولتون گفت پوتین هیچ وقت منتظر کسی نمی ماند.

کرملین: پوتین هیچگاه منتظر کسی نمی ماند

به گزارش به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به ادعا های تازه جان بولتون در کتاب جدیدش مبنی بر تأخیر ترامپ در دیدار با رئیس جمهور روسیه گفت پوتین هیچ وقت منتظر همکارانش در رویداد های بین المللی نمی ماند؛ چرا که پروتکل ریاست جمهوری به شکلی عمل می کند که هیچ شائبه ای را باقی نخواهد گذاشت.

پسکوف در واکنش به ادعا های جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا که در کتابش گفته است دونالد ترامپ به عمد در دیدار با پوتین در هلسینکی در سال 2018 تأخیر کرده بود، گفت: سخت است که اکنون در خصوص آن ماجرا صحبت کنیم. من اکنون جزئیات آن را بخاطر ندارم؛ اما رئیس جمهور پوتین منتظر هیچ کس بطور طولانی مدت نمانده است؛ از این رو من متوجه نمی شوم چگونه ترامپ به عمد تأخیر کرده است.

دیمیتری پسکوف در ادامه بار دیگر خطاب به خبرنگاران تأکید کرد: رئیس جمهور پوتین هیچ وقت منتظر کسی نمی ماند.

گفتنی است کتاب تازه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا موجی از واکنش ها را خصوصا از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برانگیخته است.

رئیس جمهور آمریکا که در این روز ها درگیر رسوایی تازه ای برای افشاگری های مشاور سابق خود است، در پیامی توئیتری نوشت: من به جان بولتون، به دلیل اینکه فردی نادان بود و مورد تائید سنا قرار نمی گرفت، فرصت دادم. من همواره شنیدن نظرات متفاوت را دوست دارم. معلوم شد که او کاملا بی کفایت و دروغگو است. نظر قاضی را ببیند. اطلاعات طبقه بندی شده (را منتشر کرده است).

ترامپ همچنین روز شنبه در تازه ترین حمله خود مدعی شد جان بولتون باید بابت انتشار حجم زیادی از اطلاعات محرمانه مجازات شود. ترامپ بیان نمود: جان بولتون در آغاز دوره ریاست جمهوری من اعتباری نداشت تا این که او را برگرداندم و به او فرصتی دوباره دادم، او با انتشار اطلاعات طبقه بندی شده (آن هم در ابعاد گسترده) قانون را شکست. بولتون باید بهای بالای اقدام خود را پرداخت کند. این اتفاق هرگز نباید دوباره روی دهد!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 490

به "کرملین: پوتین هیچگاه منتظر کسی نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: پوتین هیچگاه منتظر کسی نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید