یک پرسپولیسی مانع خرید ستاره ملی پوش به وسیله استقلال شد ، فوتبال بیزینس است؛ احساسات نیست!

به گزارش زنگ قلاب بافی، قائم مقام باشگاه پیکان ضمن تکذیب معاوضه بازیکن ملی پوش این تیم با گلر استقلال گفت: فوتبال به یک بیزینس تبدیل شده و اولویت ما برای حضور در بازار جابجایی، استفاده از علم تجارت فوتبال است.

یک پرسپولیسی مانع خرید ستاره ملی پوش به وسیله استقلال شد ، فوتبال بیزینس است؛ احساسات نیست!

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری که سابقه بازی و مدیریت در پرسپولیس را در کارنامه خود دارد در مورد شایعات اخیر پیرامون معاوضه سامان فلاح کاپیتان تیم فوتبال این باشگاه با بازیکن تیم های دیگر، گفت: به هیچ عنوان بحث معاوضه بازیکنان ما با سایر تیم ها مطرح نبوده و این موضوع اصلا درست نیست. اگر قرار بر معاوضه هم باشد، بدون تردید در پی بازیکنان ملی پوش و ستاره های سرشناس لیگ می رویم نه اینکه هر بازیکنی را در پست دفاع آخر جذب کنیم. باشگاه پیکان کارخانه فراوری بازیکن است. ما به معنای واقعی یک باشگاه هستیم و شرایط حرفه ای در فوتبال را رعایت می کنیم. در واقع فلاح دست آورد باشگاه ما به شمار می رود و می خواهیم محصول آموزشگاه مان را با برترین شرایط و بالاترین قیمت ممکن بفروشیم. در این میان اما فقط نگاه مالی نداریم بلکه هم منافع بازیکن را در نظر می گیریم و هم باشگاه.

وی ادامه داد: فوتبال به یک بیزینس تبدیل شده و در این بازار، احساسات جایی ندارد. اولویت ما برای حضور در این بازار، استفاده از علم تجارت فوتبال است. چیزی غیر از منافع بازیکن و باشگاه را در نظر نمی گیریم. متاسفانه با وجود آن که شفاف و به دور از تنش فعالیت می کنیم، باز هم شاهد بعضی شایعات هستیم اما این شایعات نمی تواند ما را از مسیری که در حال ایجاد آن هستیم، دور کند.

عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه پیکان توضیح داد: نه تنها سامان فلاح، بلکه تعداد زیادی از بازیکنان ما در همین فصل با پرداخت مبلغ رضایتنامه از پیکان جدا شدند. هیچ گلایه ای از هیچ باشگاهی نداریم و برای همه اهالی فوتبال ایران آرزو موفقیت می کنیم. امیدواریم باشگاه پیکان بتواند مثل سال های گذشته، وظیفه خود در قبال کشف، پرورش و معرفی ستاره های نو و جوان به تیم های ملی را به نحو احسن پشت سر بگذارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1687

به "یک پرسپولیسی مانع خرید ستاره ملی پوش به وسیله استقلال شد ، فوتبال بیزینس است؛ احساسات نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پرسپولیسی مانع خرید ستاره ملی پوش به وسیله استقلال شد ، فوتبال بیزینس است؛ احساسات نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید