خبرنگاران از تکذیب مداخله وزارت ورزش در ابقا یا برکناری فکری تا دغدغه یحیی

به گزارش زنگ قلاب بافی، تهران- خبرنگاران- در بیست ونهمین روز از بهمن ماه سال 1399 با بسته ورزشی خبرنگاران همراه باشید.

خبرنگاران از تکذیب مداخله وزارت ورزش در ابقا یا برکناری فکری تا دغدغه یحیی

به گزارش خبرنگاران، در بیست ونهمین روز از بهمن ماه، بسته ورزشی خبرنگاران با اخبار گوناگون ورزش تقدیم شما می گردد. با ما همراه باشید.

نقش پررنگ ایرانی ها در نظرسنجی AFC

سه بازیکن ایرانی در فهرست برترین لژیونرهای هفته AFC قرار گرفتند که مهدی طارمی مهاجم ملی پوش باشگاه پورتوی پرتغال از جمله این بازیکنان است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بعد از پیروزی مقابل بارسلون؛ امباپه: هنوز چیزی تمام نشده است

ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن، گفت: پیروزی ما مقابل بارسلونا بسیار باشکوه بود اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

کومان: برای ملاقات برگشت شانسی نداریم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از نتیجه تحقیرآمیز چهار بر یک مقابل پاری سن ژرمن، گفت: برگرداندن نتیجه بازی رفت بسیار سخت است و شانسی در ملاقات برگشت نداریم. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

برنامه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا اعلام شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه کامل نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 را خاطرنشان کرد. جزییات بیشتر و برنامه نمایندگان ایران را اینجا بخوانید.

همراه با پرسپولیس در نقل وانتقالات؛ دغدغه یحیی برای پنجمین قهرمانی

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خود در نیم فصل، احتیاج به جذب چند بازیکن دارد اما مسائل بزرگی برای جذب بازیکن پیش روی سرخپوشان است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

علی نژاد: دخالتی در ماندن یا رفتن فکری نداریم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: دخالتی در ماندن یا رفتن محمود فکری نداریم و مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه استقلال باید در این باره تصمیم گیری نمایند. متن کامل اظهارات معاون وزیر ورزش را اینجا بخوانید.

کاپیتان تمرین استقلال را نیمه کاره رها کرد

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی امروز (چهارشنبه) برگزار گردید که وریا غفوری به دلیل آسیب دیدگی تمرین را نیمه کاره رها کرد. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

فکری: کاسب ها به طرفداران خط می دهند/نمی توانند کنارم پول حرام بخورند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من نه آدم رسانه ای هستم و نه در فضای مجازی حضور دارم و نه پول خرج می کنم، آدم سالمی هستم. خیلی ها کنار من نمی توانند پول حرام بخورند. سر قراردادهایی که مشکل دارند، شک نکنید؛ پول های میلیاردی جابجا شده است اما تا زمانی که من هستم این اتفاقات رخ نمی دهد. صحبت های کامل محمود فکری را اینجا بخوانید.

معاون باشگاه استقلال: توهین فکری را به وسیله هیات مدیره پیگیری می کنم

معاون بین الملل باشگاه استقلال گفت: سرمربی استقلال نباید بدون سند و مدرک به یکی از ارکان باشگاه توهین می کرد و به شدت از این رفتار ناراحت هستم و به وسیله هیات مدیره آن را پیگیری خواهم کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سوارز: تا وقتی آماده هستم کسی از شر من خلاص نمی گردد

لوئیس سوارز که پس از پشت سر گذاشتن تابستانی پرحرف و حدیث که همگان توانایی او را برای نمایش بهترین عملکردش در مادرید زیر سوال برده بودند، در حال حاضر صدرنشین جدول گلزنان لالیگا است و می گوید که خودش در خصوص زمان بازنشستگی اش تصمیم می گیرد. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 929

به "خبرنگاران از تکذیب مداخله وزارت ورزش در ابقا یا برکناری فکری تا دغدغه یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران از تکذیب مداخله وزارت ورزش در ابقا یا برکناری فکری تا دغدغه یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید