اعلام زمان اجرای قانون مالیات خودروها و خانه های لوکس

به گزارش زنگ قلاب بافی، خبرنگاران - رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: افراد مشمول مالیات خودروها و منازل لوکس تا خرداد شناسایی و این موضوع به آنان ابلاغ می گردد.

اعلام زمان اجرای قانون مالیات خودروها و خانه های لوکس

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، امید علی پارسا در حاشیه جلسه هیئت مقررات زدایی اضافه نمود: بر اساس قانون بودجه سال جاری خانه های با ارزش بیش از 10 میلیارد تومان مشمول مالیات خواهند شد.

وی اضافه نمود: همچنین برای خودروهای لوکس اگر ارزش مجموع خودروهای یک فرد و فرزندان کمتر از 18 سال او بیش از یک میلیارد تومان باشد، مشمول مالیات خواهد بود.

پارسا گفت: این مالیات به صورت پله ای محاسبه می گردد و از یک میلیارد تا یک و نیم میلیارد تومان یک درصد مالیات و رقم های بالاتر درصد بالاتری را شامل خواهد شد.

وی اضافه نمود: با این حال اگر ارزش خودروی هر یک از زوجین در خانواده کمتر از یک میلیارد تومان باشد مشمول مالیات نمی گردد.

پارسا ابراز امیدواری کرد: مراحل اجرایی ثبت اظهارنامه ها و همچنین راه اندازی پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان تا خرداد و عملیاتی گردد.

وی با بیان اینکه سال جاری مجموعه ای از سیاست ها برای حمایت از فراوری پیگیری می گردد گفت: افزایش بخگرددگی جرایم و تقسیط بدهی ها از جمله این موارد است.

رئیس سازمان امور مالیاتی اضافه نمود: در جلسه امروز هیئت مقررات زدایی بر موضوع کاهش زمان رسیدگی به پرونده های مالیاتی در هیئت های حل اختلاف تاکید و مقرر شد با هوشمندسازی فرآیند مالیاتی درصد بالایی از اظهارنامه های مالیاتی بدون رسیدگی تایید گردد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: crochetschool.ir شناسه مطلب: 1028

به "اعلام زمان اجرای قانون مالیات خودروها و خانه های لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان اجرای قانون مالیات خودروها و خانه های لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید